Benim amcamin kizi var yani size anlatamam Boyle bir nefret yok.
Cocukluktan hep kavga ederdik hadi cocukluk dersiniz gecersiniz aramizda 7 ay var benden kucuk.
Cocukken ablasiyla bir olurlardi kavga edince beni iterlerdi bende evin en kucugu olduguma aglardim anneme soylerdim hep bana hakaret ederlerdi .. Daha cok sey var ama Asil icime oturan konu su:
Gecenlerde yine kavga ettik.
Ben calisiyorum arabam var vs. Bir kiz akadasla yemege ciktik beraber herneyse cikista benim evin oraya kadar gidelim 5 dkk bisey yapmam lazim evde dedi arkasina sevgilisiyle buluscakti bende sinir oldum taa nerdeyiz isim gucum yok onun eve gitcez kapida beklicez o gelcek 1 saat durup sevgilisini gorcek?
Kizdim ama yinede yok aldim bana bir bagirmalar kapiyi acik birak beni buraya demeler (sevgilisine sinirliydi) bana kala kala senin arabana mi kaldim demeler ,sen kendini ne saniosun demeler, sartlar ayni olmayabilir vs. O is ariyor hala..
Hayatimin sokunu yasadim sok oldum arkadasimda sok oldu..
Nankör dedim hic bir zaman araba soz konusu etmedim hic kimseyi yari yolda birakmadim. Arkadaslarin olsaydi Boyle konusamazdin demeye kalmadi bir savunmalar sen kimsin benim arkadaslarimdan konusuyorsun? Onlar dost .. Ben dusmaninim dogru dedim ..
Hersey ortada dedi flan sinirden agladim nankör diye orda beni parcaladi o gunden bu gune ona isinamiyorum ondan nefret ediyorum konusuyorum ama sevmiyorum onu .. Arabama bindirmek istemiyorum..
Bu olaydan sonra eve girdi 5dkk cikmasini bekledik gule gule oynuyordu arabaya bindi günümu maf edemem deyip muzigin sesini acti oynuyordu..
Bu ne ? Igrenc migdesiz abartiyormuyum !?
Cocukluktan hep kavga ederdik hadi cocukluk dersiniz gecersiniz aramizda 7 ay var benden kucuk.
Cocukken ablasiyla bir olurlardi kavga edince beni iterlerdi bende evin en kucugu olduguma aglardim anneme soylerdim hep bana hakaret ederlerdi .. Daha cok sey var ama Asil icime oturan konu su:
Gecenlerde yine kavga ettik.
Ben calisiyorum arabam var vs. Bir kiz akadasla yemege ciktik beraber herneyse cikista benim evin oraya kadar gidelim 5 dkk bisey yapmam lazim evde dedi arkasina sevgilisiyle buluscakti bende sinir oldum taa nerdeyiz isim gucum yok onun eve gitcez kapida beklicez o gelcek 1 saat durup sevgilisini gorcek?
Kizdim ama yinede yok aldim bana bir bagirmalar kapiyi acik birak beni buraya demeler (sevgilisine sinirliydi) bana kala kala senin arabana mi kaldim demeler ,sen kendini ne saniosun demeler, sartlar ayni olmayabilir vs. O is ariyor hala..
Hayatimin sokunu yasadim sok oldum arkadasimda sok oldu..
Nankör dedim hic bir zaman araba soz konusu etmedim hic kimseyi yari yolda birakmadim. Arkadaslarin olsaydi Boyle konusamazdin demeye kalmadi bir savunmalar sen kimsin benim arkadaslarimdan konusuyorsun? Onlar dost .. Ben dusmaninim dogru dedim ..
Hersey ortada dedi flan sinirden agladim nankör diye orda beni parcaladi o gunden bu gune ona isinamiyorum ondan nefret ediyorum konusuyorum ama sevmiyorum onu .. Arabama bindirmek istemiyorum..
Bu olaydan sonra eve girdi 5dkk cikmasini bekledik gule gule oynuyordu arabaya bindi günümu maf edemem deyip muzigin sesini acti oynuyordu..
Bu ne ? Igrenc migdesiz abartiyormuyum !?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar