Kardeşim bana "Abla"demiyor. Sizce ne yapmalıyım?

Kaç yıl oldu bana abla diceksin diyorum.
Nur diyor peygamber demiyor.
Sinirimi bozuyor.
Annem de" bırak istediği gibi hitap etsin" diyor.
Ya ben abla olmak istiyorum ama😥
Çok mu şey istiyorum?

Siz de bana abla diceksiniz uleyn asdf😂
Güncellemeler
+1 yıl
Pardon *Nuh*
Yanlış yazmışım sinirden😥
Kardeşim bana "Abla"demiyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla