Yanlış yazmışım sinirden😥
Kardeşim bana "Abla"demiyor. Sizce ne yapmalıyım?
Yanlış yazmışım sinirden😥
Benim oglum abalasina oldu olasi abla demiyor ama ablasinin arkadaslarina abla ve abi diyor yqpacak birsey yok Üzgünüm
Çok ayıp etmiş sana ben bile abla derim
asfds
De o zaman:d
Ablasının gülüüģ💙😂
Abla deme lazım olur diyesim geldi ama neyse kalsın demicem.
Ya da demiş kadar oldum:D
Peki, oldu o zaman🙆
Ben ablama abla diye hitap ediyorum. 😅 8 yaş büyük sonuçta. Abla demesi lazım ama...
Evet ama demiyor işte😣😄
Çek kulağını, abla demezsen döverim diye korkut :))
Cevap
40Cevap
Bana da demiyorlar benim sorun daha kötü iki tane erkek kardeşim var biri 14 yaşında diğeri ise 12 hep internetle oynuyorlar yaşında olan ergen benimle hiç samimi değiller bana hiç abla demiyorlar hem ismimle hitap ediyorlar. Bir hata yaptım onlara hep sana ne diyordum ve tersliyorum onların arkasından konuşurdum ama onlar için kendimi değiştirmeye çalışıyorum daha nazik olmaya çalışıyorum kaç gündür onlardan tek istediğim bana abla demeleri artık ölmek istiyorum kaç gündür ağlıyorum onlar beni umursamıyor kaç kere pasta yapmıştım hiç ellerine sağlık abla demiyorlar sarilmiyorlar bile hiç sarılmadılar çok az Allaha bile dua ediyorum onlar için kendimi değiştirdim kaç gün geçen ağladım kahvaltı bile yapmadım odamın kapısını kilitledim zor çıktım hala konuşmuyorlar hep telefonla oynuyorlar annem ve babamla konuşuyorlar sadece geçen kursa gittim nereye gidiyorsun abla bile demiyorlar halamın büyük kızına abla diyorlar benimde canım yanıyor ne zaman derler bir hata yaptım ama onlar için gerçek bir abla olmaya çalışıyorum çok yazdım biliyorum ama benim biriyle konuşmaya ihtiyacım var dertleşmem gereken bir arkadaşıma ihtiyacım var lütfen cevapla çok yoruldum evden gitmek istiyorum artık yatılı okula bile gitmek istiyorum eve hiç gelmemek istiyorum. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Takılma okadar.. ben ablama Türkiye’ye gelene kadar abla demedim.. buraya gelince de önce ismiyle hitap edip sonra abla diyordum.. sanki komşu kızına sesleniyormuşum gibime geliyordu.. Kaç yaş aranız var?
Benimde kardeşim bana abla demiyor ve kafama acayip takıyorum çünkü misafir çocukları bile abla derken onun abla demesi beni üzüyor o 6 yaşında ben ise 15 aramızda 9 yaş var o dogucakken hep birisi bana abla diyicek diye düşünüyordum ama düşündüğüm gibi olmadı bir tanede ablam var oda benden 5 yaş büyük ama ben ona saygıda kusur etmiyor ve ayrıca ona āblā diyorum gerçekten çok üzgünüm. Bu olayı ailem kardeşimi korkutarak ve güzellikle anlatmayı denedi fakat olmuyor 😣😣😣😣😣😣😣😣
benimkide baskasi Abla degince kiziyordu neymis sadece onun ablasiymisim😂😂 basdan dikkat edilecekdi sonucda sen büyüksün sana karsi saygili olmalli
Benim kardesim bana asla ismimle hitap etmez kucuklukten gelen bisey bu annemle babam oyle alistirdilar onu hep abla der istesede betul diyemez yani
Nickin neden kalpsiz melek
Kalpsiz derken acaba kardeşine gerekli sevgiyi vermiyor olabilirmisin
Nickine yansımış olabilir bu tür farkında olmadıgını düşüncelerin yani bilincdısı ve hiçbirşey tesadüf değildir
Sen abla oldugunu hissettir müdür. O istemese de sana abla der. Harclik ver bak nasil abla der sana :)
aman abla boşver şimdi anan bir şey olmaz deyince ne yaparsın :l
demesın : ))
nolmus yanı
kaprıs yaptıkca ıtıcı hale gelır.
15 sene sonra der : )
döv kafasına laptop geçir notebook da olur ama ağır olur
Abla olmak istiyorsan abla gibi davran o zaman der.
Tamam abla, sensin reis. Minnaksındır abla gibi görmüyordur. Sen abi de ona.
arada 2 yaş fark varsa seni emsali görüyor, dert ortagı yapmak istiyor
Yavaş yavaş bende abime memo diyodum sinir oluyodu bende abi dedim
Sadece anneme Anne diyorum. ablama ismiyle ona hiç abla demedim. İsimle hitap ederim insanlara bunları gereksiz buluyorum yaş fark etmeksizin
Ben de abla deme diye kızardım. Hala demez bende memnunum:)
Amerika gören adamın hali başka, kardeşin yurtdışında mı büyüdü?
Abla diyince kendini çocuk hissediyordur. Öyüzden söylemiyordur.
Benim kardeşim de demez bazen. Aslında dememesi daha hoşuma gidiyor.
Madem bu kadar önemli senin için abla demediğinde cevap verme mecbur kalsın
Sevgilim de sizin gibi takıkdı biraz sonradan geçti
aranizda kac yas var 😂😂😂
8 yaş var😄
Kaç yaşındaydı aşkım 😄
11😄
Benim kardeşim 18, ama abla diyor 😌😄
Kardeşlerimizi takas yapsak olmaz mı?😥
Olmaz mümkün değil 😥
O zaman sen bana abla diceksin😣😥
Sen bana de, ben niye diyim büyüğüm 😣
tamam ablacım💙
Ağzına da yakıştı 💙😘😄
Tabiiki😌
Benimkide abla demez Meltem der zamane kardesleri
Boşver be abla çokda önemli değil😂
kardeşim diyomusun sen
Ya yaş farkı azdır ya da ablalık yapmamışsındır.
Abla demesini boşver de nur demesin nuh desin
tamam ablacım sen kızma yeter
Demekki ablalığı iyi yapamıyorsun
bakma ismini söyleyince anlasın hatasını
o zaman sen ona abla de dfdfdfdfdf
Yaş farkı azsa ondan demiyordur.
Ya çen ablamı oljan 😂😂
işi düşünce der abicim..
Abla deriz sorun degil 😊👍
Sevdiğim kız bana abi diyor ben ne yapayım 😞
Abla, boşver demesin. Aranız az herhalde.
abla demeyin lazım olur asdjhajdas
Benimki de demiyor aramizda 5-6 yas var
kardeşini takdir ettim :D
Neden nur diyor, adın nur mu?
Sen ona abla de olsun bitsin
Nuh olmasın o
Herneyse işte
koyun can derdinde kasap et😥
8 yaş varsa aranızda demesi lazım bence de
Abla bana para lazim
Kaç yaş fark
Abla zorlamayin onu, zamanla olur. Olmazsada olur.
abla ablacım :/
Kaç yaş küçük sendek
8 yaş😑
Hee haklısın valla ben zorla söylettirirdim
Olur bacım.
Sen ona abla de
abla demesi gerek
Ben sana abla derim
Aranizda kac yas var
Olur apla ajsjsd
Sinir bozucu
Sakin ol ufaklik
sorunu ne
Abla abla abla 😜
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar