Mutlu çiftlerin sürekli bir arada olmaları bir yanılsamadan ibarettir. Er ya da geç herkes kendi kişisel alanlarının olmasını bekler. Uyumlu birlikteliklerde taraflar birbirlerini anlar ve kişisel zamanlar verirler. Bazen insanlar kendi zamanlarında dinlenmek isteyebilirler. Bu sizi sevmediği anlamına gelmez. Aksine, duyguları korumayı ve ilişkiye yeni bir soluk katmasını sağlar. Evlendikten sonra eşinizin günde 2 saat kendisine 'kişisel zaman' ayırmasını nasıl karşılarsınız?
Evlendikten sonra eşinizin kendisine günde 2 saat 'kişisel zaman' ayırma isteğini nasıl karşılarsınız?
Vallahi benim de canıma minnet olur ki bu konu çok önemli. Eşlerin birbirlerine karşı her konuda olduğu gibi bu konuda da anlayış göstermesi lazım. Hep yan yana olmaz insan sıkılır. Ben izin veririm halı sahaya gitsin. Hatta ben de gider eşime destek olurum. Arkadaşlarıyla maç izlemesine izin veririm. Bunlar doğal konular çok abartmamak lazım. Tabi aynı şeyi ondan da beklerim. 😊
Bence süre olarak kısıtlama yapilmamali. onemli olan genis cercevede baktığımızda sizinle yeterimce fazla ilgilenip ilgilenmedigi. ornegin bir eşiniz pazar sabahi sizinle disari kahvaltiya cikip ordanda biraz gezdikten sonra birakin istiyosa 5 saat 6 saar arkadaslariyla vakit gecirsin. bu kisitlanmamali bence
2 saat 3 saat 5 saat meselesi değil de, insanları biraz rahat bırakmak gerektiği kesinlikle doğru.. 24 saat ilgi bekleyen tipler boğuyor beni.. Pisikolojik sorunlular yemin ederim.. Güzel güzel hayatımızı yaşasak, ben kendi işime baksam sen kendi işine, akşam olunca da yan yana film seyretsek olmaz mı? İşyerinde iş yoğunluğundan 2-3 saat mesaj atamadım diye olay çıkartan kızlar vardı ya.. Cidden çekilir gibi değiller..
Boyle bireysel dusunebilecek biri var midir Turkiyede? Turkiye gibi beyinsiz bir ulusun yasadigi ulkede ; tek başına yuruyen , tek basina alisverise giden, tek basina sinemada cafede olan insanlara acimayla bakildigi bir yerde , kari ve kocanin birbirlerinin yalniz kalma hakkina saygi duyduklari ("bu hakki tanidiklari" demiyorum , zira yalniz kalma hakki taninamaz , cunku zaten kimseden izin alinmadan bu dogal haktir) gorulecek sey midir?
Soyleyince mantiksiz gelmedi ama dillendirerek degil yani akis halinde olabilir. "Her gun duzenli olarak 2 saat uzak duralim ayri takilalim" cumlesi kurmaktansa iki taraf da gerektiginde kendine vakit ayirabilir. Mesela erkegin erkek arkadaslariyla oturup rahat makara yapmasi olabilir. Konsol oyunu oynayip bagira cagira, sove sove stres atmasi olabilir. Ama her gun 2 saat ayri takilalim teklifi hos karsilanamaz.
Durust olalim. Buyuksehirde yasayan insanlarin eve gitmesi 7yi veya 8i buluyor. Bir saat yemek fasli desek geriye zaten uyumadan once kalan 3-4 saat. Beraber gecirilen sure halihazirda kisayken 2 saat de kendime ayirayim demek olmaz.
Eskiden olsa olmaz öyle şey derdim ama mutlu ilişkinin en büyük anahtarlarindan biri birlikte geçirilen kalite vakit dışında çiftlerin bireysel kendilerine ayırdıkları zaman. Mutlaka böyle bir vakitleri olmalı
Ayirsada kurtulsak o iki saatinide beni rahitsiz edmek icin kullaniyo.. sunu nerde sunu getir sunu gotur yanimda dur masaj yap ugras benle ve s. bebek gibi. valla bazen diyorum iyiki calismak hayati var biraz dinleniyoruz 😅😅😅
E bizler calismayacak miyiz 2 saat fazla olur bence 1 saat yeterli Gunun cogu uyumak ve calismakla geciyo 1 saat kendi kisisel isleriyle ilgilense 2 saatde benle Bazi zamanlarda 2 ye cikar tabi bu ama 1 1.5 saat iyi bence
Gün boyu görmeyecek zaten calisan biriyim aksamda kisisel zaman ayagina cekip giderse ne anladim ben o evlilikten? Düsünüyorsun gayret ediyorsunuz kafanizi calistirmaya ama hep bos🤔😄
olabılır tabıkı. arkadaslarınla takılır. akrabaları vardır onlarla takılır. ne bılıyım ınsan bazen yalnız kalmak ıster alır basını gıder kafa dınler. çok normal şeyler bunlar
Kesinlikle çok normal karşılarım. Olması gereken de budur zaten. Bir yerden sonra ilişki boğucu olacaktır , bu yaratılan kişisel zamanlar bunun çözümü olabilecek nitelikte.
Kişisel ayrı zaman ve aktiviteler kesinlikle gerekli. İlişkiyi ve özlemi canlı tutmayı sağlıyor. Ayrı ayrı kendi arkadaşlarıyla zaman geçirebilmekte önemli.
Yeni evliyken bu durum hoş olmaz. Lakin ilerleyen zamanlarda anlayış ile karşılarım.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Zaten işe sabah gidip akşam geleceğinz oturup 2 saat konuşacağız onda da kendi başına kı olmak isteyecek yani? Birkaç günde bir mantıklı aslında insan arada yalnız kalmak ister ama günde 2 saat de fazla
bunu istemeden fark edip gerekli kişisel alanı karşı tarafa sağlamalı bence insanlar. ama yalan yok sessizce de olsa yanında hiç değilse gözlerimle dokunarak bulunmak isterim ben yinede sanırım.
Ciddi bir sorun olarak görürüm neden böyle yapmak istediğinin analinizini incelemesini yapar ona göre davranır gereğini yaparım ve bensiz olan 2 saati benle olan eski haline çeviririm 😏😂
Bence saçmalık o zaman evlenmeseymiş bekar kalsınlar. Evlenmenin anlamı bu hayatı paylaşmak iyisi ile kötüsü ile boyle kişisel zamanlar iyi gibi görünebilir ama yıkıcı sonuclar meydana gelebilir.
Siz erkekler yokmusunuz.. o 2 saatleri hali saaha maclarinda veya disarlarda surterken hic hayat paylasmak akliniza gelmez.. kadin kendine vakit ayirdimi o iki saatler altin degerinde olur
En İyi Cevaplar