Namaza başlamak istiyorum. Ama duaları yanlış okuyorum gibi hissediyorum?

Arkadaşlar namaza başlamak istiyorum ama arapça bilmiyorum. Bu yüzden latin harflerle yazılışından hep ezberimde ama sanki yanlış okuyormuşum gibi hissediyorum. Sanki telaffuzda harfleri yutarak okuyorum gibi geliyor. Bu yüzden namazı sürekli erteliyorum. Napmalıyım?
Namaza başlamak istiyorum. Ama duaları yanlış okuyorum gibi hissediyorum?
Cevapla