Dün kasapa köpek için tavuk parçası sordum, var kilosu 1 lira dediler baktım ciğerli, proteinli kısımları dötünün orası olan kısımlar var ve tazeydi. araba yoktu elle taşımak zorunda olcağım için 5 kg ver dedim, çocuk al abi hepsini 5 lira ver dedi. dedim taşıyamam. üsteledi fazla ağır değil falan dedi ben de aldım yaklaşık 10kg ağırlığındaydı, sokaktaki tüm köpeklere yarısını dağıta dağıta geldim eve :D bazı hanzoların bu hayvanlara faydası yok bir de sokakta muhalif oluyor yemiycek yola niye koyuyosun vs diyerek :D
Ha bu arada köpeğime suda 20-30 dk haşlayıp veriyom. baktım et tazeydi suyuna geçen kolajen ve glukozaminden faydalanmak istedim tencerenin yarısını ben yedim ölmem dimi :D kilosu 50 krşa geldi tavuğun :D enayiler en değerli yerlerini çöpe atıyorlar :d
Ha bu arada köpeğime suda 20-30 dk haşlayıp veriyom. baktım et tazeydi suyuna geçen kolajen ve glukozaminden faydalanmak istedim tencerenin yarısını ben yedim ölmem dimi :D kilosu 50 krşa geldi tavuğun :D enayiler en değerli yerlerini çöpe atıyorlar :d
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer