Kasaptan köpek için aldığım tavuğun bir kısmını ben yedim. ölmem dimi?

Dün kasapa köpek için tavuk parçası sordum, var kilosu 1 lira dediler baktım ciğerli, proteinli kısımları dötünün orası olan kısımlar var ve tazeydi. araba yoktu elle taşımak zorunda olcağım için 5 kg ver dedim, çocuk al abi hepsini 5 lira ver dedi. dedim taşıyamam. üsteledi fazla ağır değil falan dedi ben de aldım yaklaşık 10kg ağırlığındaydı, sokaktaki tüm köpeklere yarısını dağıta dağıta geldim eve :D bazı hanzoların bu hayvanlara faydası yok bir de sokakta muhalif oluyor yemiycek yola niye koyuyosun vs diyerek :D

Ha bu arada köpeğime suda 20-30 dk haşlayıp veriyom. baktım et tazeydi suyuna geçen kolajen ve glukozaminden faydalanmak istedim tencerenin yarısını ben yedim ölmem dimi :D kilosu 50 krşa geldi tavuğun :D enayiler en değerli yerlerini çöpe atıyorlar :d
Kasaptan köpek için aldığım tavuğun bir kısmını ben yedim. ölmem dimi?
Cevapla