+1 yılMuhtemelen tavuktur dostum. Tavuk zaten ucuz adlinda hele kirmizi ete gore birde tavuk doner bir buttan birde goğüsten yapilir ikinci secenek daha uygun ama daha az lezzetli olur bizim semtdede var yarim 1.5 dürum 2.5 göğüsten yapiyor. Birde semt onemli taksimde yiyorum ornegin yarim ekmegi 5-6 lira bunlar etken.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı. Oha mk taaaa 6-7 sene önce çarşıda yerdik 1tl'ye şimdi 4-5 den düşük kardeş o kesin çekirge kertenkele karışımı felandır :D
55 Yorumla- +1 yıl
@Çapkınruh Öğrenciye özel bro 1tl'ye döneri değil ancak tavuğun sikini yersiniz :D
ne tavuğu dana bonfile yemişsindir farkında değilsin.
39 Yorumla
- Diğer konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılçekirge göötüüdür o
53 Yorumla- +1 yıl
yalan mı.
1 liraya et mi olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. tavuk olsa bile bu içinin rahat etmesi için geçerli bir sebep değil. tavuklar artık ilaçlarla şişirilip 21 günde kesime hazır hale getiriliyor. aslına bakarsan martı eti yediysen daha şanslısın...
11 YorumlaDiğer konusunda 11,7b cevap paylaştı. Tavuktu.. Ama gramajı azdır. Adam sürümden kazanıyor. Bizim orada da var çok ucuza satanlar. tercih meselesi bu. Bazısı az satayım ama karım daha yüksek olsun der. Kimisi de ucuza satar ama çok satar.
12 Yorumla
+1 yılBu ara çok yaygın ben daha iyimserim martı eti ya da kuş eti ya daaa tavuğun sakat at yerinden yapılıyor olabilir zaten gram çok az oluyor ya sıkıntı yapma insanlar neler yiyor yok diye halimize Şükur
14 Yorumla- +1 yıl
Ya derisi falan be üzülme alt üstü tavuk yağlı yeri karın kası falan
- +1 yıl
Hahah. d hadi bakam
Güvenmiyorum :D
https://www.youtube.com/watch?v=_nMgVtnoQQM11 YorumlaSuriyeliler de yediysen kesin tavuk değildir. Onlar tavuğuktan başka herşey katıyor. Eğer türk lokantasında yediysen muhtemelen ördek kaz evidir. Dd
12 Yorumla
+1 yılSuna emin olabilirsin ki yedigin tavuk disindaki herseydi 😂
21 Yorumla- Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yıl1 liranın kendisini yeseydin belki daha sağlıklı olurdu.
22 Yorumla- +1 yıl
Aklın yolu bir.
+1 yılYe gitsin ya en fazla zehirlenirsin mideni yıkarlar belki de ölürsün nolcak yani :D
24 Yorumla- +1 yıl
Pamuğa razıyım diyosun yani 😂
- +1 yıl
Ne güzel :)
1 tl ye et olmaz arkadasım ancak yeni açılması lazım hani bu güne özel gibisinden
14 YorumlaDiğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sen tavuk olduğunu dusunuyrmusun. dd bir bardak cay bile 1 bucuk Tl
12 Yorumla
+1 yıl1 TL te mi. Merdiven altinda yedin sanirim. Yarim 2.5 3 TL degisiyir
11 Yorumlaolmayabilir ama ben olsam bende yerdim çokta takmam yani
11 Yorumla
+1 yılyemeden düşünecektin bro yiyecegini yemişsin artık dönüşü yok
11 Yorumla
+1 yılolmama ihtimali var
iyi bir döner en az 5 tl olmalı:)12 Yorumla- +1 yıl
hadi 2.5 tl olsun:))
Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. 😂😂 bak bu šüphe uyandirici išmiš. Nasil hissediyorsun kendini 😉
11 Yorumla- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl yersin ya? Bizim orda 3 tl ben ordan bile süpe ediyorum 4 tlden aşağısına güvenemem
16 Yorumla- +1 yıl
@BryanHawk tanınmış yerlerde yerim kalitesiz yerlerde Yemem mesela taksim döner ve meydan döner var oranın eti çok güzel ve kaliteli tanınmış yerler
- +1 yıl
Valla guzel kardesim, benim dayım 30 yıllık polis :(
Duyduklarımdan sonra çarşıda et yiyemiyorum artık :( ama beyaz et yiyebilirim ancak çünkü beyaz ette kaćabileceģi yerler gene kanatlı hayvanlar. hindi filan. hadi en uç örneği tavşan eti olsun :D gene yenilebilir şeyler fakat iş kırmızıya gelince... kimseye güvenemiyorum artık. en iyisi meyve sebze çorba abi
- +1 yıl
@BryanHawk geçmiş olsun bencede çorba en güzeli özeliklede domates çorbası @soran iyisin dimi yok bisiyin :D
- +1 yıl
Valla zevk meselesi. şahsen ben domates çorbasını sevdiğim çorbalar sıralamasında en sonda tutuyorum :)
En iyisi kelle paça,
Sonra ezogelin ,
Ondan sonra işkembe :D sonra bamya çorbası :D düğünlerde çok yapılır bizim burda :D ondan sonra etlli pilavı severim. haşlanmış ıspanak ve brokoliyide severim ama yanında süzme yoģurdu da olacak. yoksa yiyemem. hatta gećen zamanlardada üstüne limon sıktım macera olsun diye :D pek bigüzel oluyormuş :D ondan sonra hep limonla duzlayıp duzlayıp yidim :D :D neyse çorbalardan gelmiştik. hatta dönerden gelmiştik :D nereye geldi konu :D en iyisi artık susayım :D hadi hayırlı sabahlar
+1 yılNe kadar açtıysan artık :) yedikten sonra mı düşündün aklına geldi :)
14 Yorumla- +1 yıl
:) bn 1 liraya içi boş ekmek veriyorlar diye biliyorum :)
- +1 yıl
:) iyisi ama demi şimdi :)
+1 yıl1 liradan daha ucuza tavuktan maşka mâl edilen bir şey yok merak etme :D :D
11 Yorumla- Diğer konusunda 863 cevap paylaştı.
+1 yılParayı yeseydin daha sıhhatli bir iş yapmış olurdun 😀
12 Yorumla- +1 yıl
Aklın yolu bir :)
+1 yılinsan bile olabilir. öldürmüş cesetten bu şekilde kurtuluyordur dönerci belki.
11 Yorumla
+1 yılbugün bende 4.5 tlye almıştım ucuz gelmişti. D 1 tl nedir ya ondan et yoktur :D
11 Yorumla
+1 yılKazıklamışlar seni bizim burda tavuk döner + ayran 50 kuruş
33 Yorumla- +1 yıl
Elin var ayağın var git kendin al 😏
+1 yıl1 tl'ye döner mi yenir lan? 1 tl ye döner+ayran+künefe yiyordum ben.
11 Yorumla
+1 yıl1 liraya tavuğun ç*künü bile vermezler adama.
Öleceksin!14 Yorumla- +1 yıl
Hepimiz pok yoluna gidicez eninde sonunda!
- +1 yıl
Kekimi Ye.
Gizli Üye(30-35)+1 yılDArkadaslar bır ıkı hafta mcdonalds ve burger kıng yemeyın. İnsan dna sı bulunmus arastırmalarda. yanı yıyenler olarak yamyam veya zombıye donusebılırız
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBeyim ne derse o olur. Peki :(
+1 yılİyi yapmışsın. Tavuk niyetine yediysen bir şey olmaz. Önemli olan niyet😄
11 YorumlaBence yeme 1 liraya cips bile yok sen düşün artık :D
12 Yorumla
+1 yılbndan 8 yıl once evet 1 lıraydı ve guvenılırdı ama sımdıkını bılemıcem :D :D
11 Yorumla
+1 yılKapitalist sistem işte anne karnındaki bebeği yedin aslında
13 Yorumla- +1 yıl
Yüzme öğren
Diğer konusunda 794 cevap paylaştı. 1 TL ye tavuk döner yiyeceğine direkt 1 TL yi yeseydin daha sağlıklı olurdu
11 YorumlaEşeğin zikide olabilir tavuğun dödüte ben den demesi
12 YorumlaDiğer konusunda 759 cevap paylaştı. Dostum 1 tl yi 10 kuruş olarak bozdur. Parayı ye daha sağlıklı olur
10 Yorumla- Diğer konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılKeşke 1 lirayı yeseydin daha sağlıklı olurdu.
261 Yorumla- +1 yıl
Soruyu ana sayfada gördüm yorumları okumamıştım :) O zaman sen döner değil... yemişsin.
martı etidir o bizim burda selo abinin gibi :D tam ekmek 4 tl ahahaha
12 Yorumla
+1 yılTavuk olman karşılığında sana 1 tl olsun demiş olabilir
11 Yorumla- Diğer konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılkedi eti felandır knk zor tavuk olması ayrıca 1 tlyi yutaydın daha sağlıklıydı
10 Yorumla
+1 yılYediğin ekmek bile ekmek olmayabilir o_O
21 YorumlaBencede değildir bidaha gitme derim😅
25 Yorumla
+1 yılYedin artık bir kere hayırlısı:)
21 YorumlaAt veya eşek etidir afiyet olsun 😂
11 Yorumla
+1 yılTadi normalse salla gitsin sjdj
13 Yorumla- +1 yıl
O zaman endişe etme 4lira verdiğimizin tavuk olduğu ne malum :p
Bence güvercindi çapkın
11 YorumlaSanmiyorum bir doktora görün bence 😂😂
13 Yorumla
+1 yılben her türlü yiyorum. merakta etmiyorum açıkcası.
11 Yorumla- Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılParçalanmış tavuk sakatatı olabilir. :)
15 Yorumla- +1 yıl
Yolu düşerse ankaraya uğra bir ara ısmarlayım ya :D
- +1 yıl
Et döner kurban olsun yahu masayı donatırız :D Canın saolsun.
+1 yılolabilir
gagası tırnağı falandır.11 Yorumlaekmek arası ekmek mi yedin kanka
11 Yorumla
+1 yılBunu yemeden önce niye sormadın?
110 Yorumla- +1 yıl
hiç utanma bence :) üstelik fiyatında zaten şüphe var.1 resmen bağıra bağıra ben ya bozuk etim ya da tavuk değilim demiş. Alma bir daha derim bir de nereden aldın merak ettim?
- +1 yıl
hmm yakınmıda gidim bende yiyim bari asdasdff :D
- +1 yıl
ölürsem sorumluluk sende :D
- +1 yıl
hahaaaha :D yok sağol daha çok gencim almiyim. Sende yeme sende gençsin. Bişey mişey olur Allah korusun!.
- +1 yıl
ooo trip gibi geldi neyse iyi geceler
+1 yılAfiyet olsun farketmez
psikkolojide hepsi tavuk11 Yorumla
+1 yılYarim ekmek 50 kr olsa malzemesi şu su bu su 1 liraya baska bir et yemis olman muhtemel
10 YorumlaHala yaşıyorsan şükür et sjsjsj
11 Yorumla- Diğer konusunda 640 cevap paylaştı.
+1 yılKloraga batirilmis tavuktur
13 Yorumla- +1 yıl
klorak bildiğin temizlik için olan
Degildir ekmek ztn 1 tl :)
13 Yorumla
+1 yılbir döner dürüm kebab vs hayranı olarak yediğin tavuk değil
10 Yorumla
+1 yılAy 1 tl ye tavuk döner mi olur ya :/
114 Yorumla- +1 yıl
Ahah😃 içimden dedim ki bu kesin yazdığı cümlenin sonuna aşkım kelimesini eklemiştir diye.
- +1 yıl
Aha😃 tanımaz olur muyum sitede aşkım demedigin kız kalmadı 😃
- +1 yıl
Ahah😃salak
- +1 yıl
Beni değil sen git 1tl lik döner yee
- +1 yıl
Ucuz mal yemem ben canım
- +1 yıl
Sevmiyorum ya seni ahah😃
- +1 yıl
Gidiyorum😃
Diğer konusunda 923 cevap paylaştı. ye ye en guzeli 1 tl olanlar😄
11 YorumlaTavık dışında her şey olabilir.
12 YorumlaNe önemi var yemişin olmuş bitmiş
14 Yorumla
+1 yılTavuk degildi o her şey olabilir 😂
11 Yorumla
+1 yılsanmıyorum çok sağlıksızdır onlar
11 Yorumla- Devamını Gör (106)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar