Neden böyleler erkeklerin dikkatini çekmek içinmi? O zaman neden başlarını saçlarını kapatıyolar? 





Yargılamanın ne kadar kötü bir şey olduğunu yargılandığım insanların yaptıklarını yapmaya başladığım da anladım..
Onun nefsi bu kadarına izin veriyordur bu kadarını yapıyordur..
Ha hoş bir şey mi tabi ki değil..
Hakkını vermek lazım ama o kişi o kadarını yapabilmiş saygı duymaktan başka bir şey yapmayız..
bilincsiz mümine, sonra paket kafa deyince kiziyorlar, o kafayi dikkat cekmemek icin kapiyorsun zaten kafa paketleyince mümine olunmuyor.
Bir kadın mahremi dışında beğenilme arzusu ile giyinemez, örtünemez.
“Tesettür tarz değil, farzdır.
Moda değil, kalkandır.
Aksesuar değil, Allah’ın emridir.”
Belki asıl tesettür erkeğin gözüdür.
Tssetturu kafayi kapatmaktan ibaret sanan insan sürüsü.
Cevap
11Cevap
Çok kişi böyle. Herkesin kendi tarzı bir düşüncem yok.
Tesettürün ne olduğunu öğrenip de kapanmaya başlasınlar
Beni ilgilendirmez 😏banane ama berbat gözüküyorlar😏
Tam sikmelilk bu bence erkek olsam çakardım hepsine
1. Tamam ama 2. De çok fazla absürt birşey yok ayak hariç 💁😌
Sende onlar gibisin
Senin ne olduğun belli değil 😂😂💁
Ya yeter insanları bı rahat bırakın sanane ya
açık gelsinler daha iyi
fantezi ürünü onlar bence hoşlar siz takılmayın
Giyinsinler yapsinlar kendi vucutlari.
Giyinsinler bir sey olmaz
Alttaki biraz daha uygun tesettüre
hepsinden nefret ediyorum
Sıkma başlarrrr
Güzel 🌹
Benden uzak olsunlar
zoraki kapananlar onlar ;)
Onlara sor kız ayol
Tesettüre ihanet
hoş bulmuyorum 😍
süslümanlar işte
Cok severim
Beni ilgilendirmez
Çok şıklar ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar