Yaaa arkadaşlar delirmek üzereyim !! çoklu evrenler teorisi deneysel diyorlar? böyle bişey olabilir mi ya :(:(:(?

yaaa arkadaşlar delirmek üzereyim !! çoklu evrenler teorisi deneysel diyorlar ? böyle bişey olabilir mi ya :(:(:(?

i-na-na-mı-yo-rum !

çok evrenler teorisi deneysel olabilir mi ya? çok saçma

sizce?
Yaaa arkadaşlar delirmek üzereyim !! çoklu evrenler teorisi deneysel diyorlar? böyle bişey olabilir mi ya :(:(:(?
Cevapla