İsmimden dolayı çok zorluk yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

İsmimi vermek istemiyorum falat adım kımsede yok. Okudum okullarda, mahallede, hatta sehırde bıle yok. Kımle tanıssam nasıl degısık bır ısmın var dıyor. Nereye gıtsem zarar. Hastandde lısteden adımı bulup mesaj atıp rahatsız edıyorlar. Ismımı sokakta duyup benı taciz eden bıle var mesajlarla. Kendı ısmımı kullanamaz oldum. Ne yapmalıyım?
İsmimden dolayı çok zorluk yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla