Kendi ismim çok güzel fakat ben ismim kadar güzel değilim, ne yapmalıyım?

İsmim çok güzel fakat ben ismim kadar güzel değilim. insanlar ismimi duyunca beni güzel biri olarak bekliyorlar ve beklenti içine giriyorlar önceden takmıyordum fakat şu an çok takmaya başladım. Maskemi çıkaramıyorum istedikleri gibi çıkmazsam beni yargilarlar diye ne yapmalıyım moralim çok bozuk..

Kendi ismim çok güzel fakat ben ismim kadar güzel değilim, ne yapmalıyım?
Cevapla