
Günümüzde oldukça maliyetlidir düğün yapmak. Peki siz evlenecek olsanız ortalama sizin düğün masrafınız ne kadar olur?

https://i.hizliresim.com/z3bRN7.jpg
Bu çift aptalca şeyler almayıp ömrümde bir defa evleniyorum onun için israfın dibini yaşamalıyım demeyen,
Ne demek düğünde orkestra yok o yoksa ben de yokum kavgası etmeyen,
Aldığı yüzük fiyatı arşı alaya çıkmayan, saçları için yüzlerce lira kuaförlere bayılmayan,
Nişan kıyafeti asgari ücretle yarışmayan
Takım elbisenin en yüksek fiyatlı olanını alayım onlar bana her şey aldırdı gibi kim daha görgüsüz yarışına girmeyen
Bütün bunlara harcamak yerine 156 yetime yardım eden enayi insanlar.
Sakın bunları örnek almayın.
Görgüsüz gibi şaşalı düğünler yapın binlerce borcun içine batıp ben çağdaş nesil yetiştireceğim naraları atın. Al kardeşim al bak salonunda 10 santimlik boşluk var orası için de sehpa al
avrupa da amerika da düğün diye bişey yok. kilise de yapıyolar nikahlarını sonra doğru eve veya balayına... saçma sapan bir gelenek ve tamamen anneler günü babalar günü sevgililer günü gibi esnafın para kazanması için uydurulmuş bir gelenek... düğün masrafını çıkarmak için de altınlar para takmalar falan.. yapma düğünü kimseyi de masrafa sokma... al eşini bir hafta on gün mis gibi gez dolaş o masrafla...
hiç alakası yok ben avrupa da yaşıyorum burada da kliseden sonra düğün salonuna gidip dans ediyorlar, yemek ve pasta kesiyorlar. Hatta burada daha çok para harcıyorlar çünkü daha pahalı yemekler verip masaları daha özenle süslüyorlar. Ayrıca Amerikada da öyle, sen hiç amerikada düğün programları izlemedin galiba 😂
seneye dügünüm var, simdiye kadar tutuklarimiz: dekorcu, yemek, servis elemani, salon, muzikci toplam 17000 fr, tl olarak 62220 civari, daha davul zurna eksik icecekler eksik gelinlik damatlik eksik daha simdi aklima gelmeyen neler eksiktir kimbilir, biz bunun altindan nasil kalkicaz bilmiyorum
Sadece nikah kıyın olsun bitsin bu kadar masrafa ne gerek var
@hiperocktiff bencede ama gelde ailelere anlat, yok biz onun dügününe gittik, cagirmazsak olmaz, o Kadar taki taktik bosami gitsin, sade nikah yaparsak elalem ne der, yoksa bana nikah ve aile ici kutlama yeterde artar
Ben hiç yormam kuzu yaaa, gereksiz harcama yapmaya hiç gerek yok, olması gereken olur o kadar
Cevap
42Cevap
Ben evleneceğim zaman düğün yapmayacağım.
Sade bir nikah töreniyle evleneceğim. Ama gelinliğinde damatlığında en kalitelisinden alacağım. En iyi yerde bal ayı yapacağım.
Düğün çok gereksiz ve çağ dışı
Evlenecek arkadaşımdan yola çıkarsak en az 100.000 tl lazım bu sadece masraf ev felan yoksa üstüne ev parasınıda ekleyebilirsin
Evlenecek birini bulsak masraflar pek umrumda değil. Ama şöyle ufak bir hesap yaptığımda 150 bin TL den aşağı olmaz. Bana yakışmaz 🤗😂
Evlilik evlilik hep başka konu olsa , çünkü evlenilecej kişi yokki masarfini düşünelim
Bu devirde en az 50 bin gider. Birde karşı tarafın isteklerine bağlı tabi
Bunun muhasebesini yapacak olanlar evlenmemeli iste. Eskiden araba lukstu. Simdi de evlenmek luks isi oldu.
Dugun yapmak evinin esyasini falan dizmek tam ortalama sekilde cok hesapladim bunu 150 bini buluyor
Düğüne masraf yapmak cidden boş iş. O parayla çok dahi iyi bir ev alınabilir ya da unutulamayacak bir balayına çıkılabilir. Gereksiz yani.
Dugunsuz bir şekilde yuva kuracağım.. 35~ 40 bin olur sanırım..
Bizim buralarda 90. bini buluyor. bazen kimseler buradan kiz almasjn😂
Kutahya
Nerden biliyosun ki
Tavsanlinin halki daha bir zengin evet😂
Şu ana kadar 11.200 beyaz eşyaya
5.000 mobilyaya
14 bin lirada altına ödeme yaptım, daha bunun perdesi var yatak odası var, pilavı var, o yüzden bu aldıklarım elimde kalcak ben evlenenicem
2010 yilinda tek tas yüzük görmüştüm 5000 Euro yaziyordu o zamanlar euro 2 liraydı o anda karar verdim evlenmicem 😀
Geline göre değişiyor. Biraz kurbanlık fiyatı söyler gbi oldu ama...
Nikah için gereken resmi evrakların masrafı kadar...
Asgari ücret 1404 lira.. 10 sene sora 2028 nasıl olur
150-200 abimin düğününe o kadar gitti bendede babam o kadar harcıcak.
Hayır
O dugune verecegim paraya gider Ukrayna'da harem kuralim. Neden bir kadina yatirim yapayim?
Tahminde bulunmasam daha iyi. 🙈
valla 30-40 bin falan eder :D
Şimdiki masraf 30 bin iken o zaman bir 50 bini bulur heralde
Evlenicem 50 k civarı tahmin ediyorum
ortalama 100 bin gider en iyimseri sanırım
benim kine 250 gider heralde...
Evlenmiycem ben. Saçma geliyor. Evlilik
Daha uygun olursa 30 en az
40 50 bin olur herhald
Dugunsuz evlenmek istiyorum :D
herseyın hayırlısı olsun :)
40 bin filan olur herhalde
O hata bu haytta 1 kere yapılır 2. Si olmaz
düğün yapacak kadar enai miyim
0 TL
ben bu sene evleneceğim...
ev hariç 100 bin..
2018 de düğünum var ve masraflar çok ya
Bu hesabın içinden cıkamadm :)
Tahmin yürütemeyeceğim açıkçası.
En az 30 milyar gider kız ayool
Herhalde 80 bini buluyor
En az 40
12 15 bin
yaw hehe he
100.000 tutar ellam
70 bin min
En 80 bin tl
Erkek tarafımı kız tarafımı 😂
250 bin rahat
50.000 tlyi bulur
100.000
@Pıtırcık1 😂😂😂😁😀 yhani biz kizlar boyleyiz
@Pıtırcık1 hahaha
Düğün yapmazdım...
15-20 bin arası
50000 65000
En az 500 bin
25000
En az 55 Bin
70 bin
100 bin kesın olur
En az 50 bin..
100.000-TL
5 bin
En az 50.000
çok olurdu 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar