Aylar sonra eşinize kavuşup dudaktan öpmek şerefsizlik midir?

Tamam belki uygunsuz olabilir de öpüşüyorlar sadece ayların hasretiyle sevişmiyorlar. Bu neden başkasını ilgilendirip üstüne üstelik hakaret etme amacı güder ki?
Aynı kadına biri şiddet uygulasa, taciz etse "banane beni ilgilendirmez " diyenler eşlerin birbirini öpmesine ahlak bekçisi ve kanun adımı olurlar birden bire.
Aylar sonra eşinizi kavuşup dudaktan öpmek şerefsizlik midir ?
Aylar sonra eşinize kavuşup dudaktan öpmek şerefsizlik midir?
Cevapla