Direksiyon sınavını da geçtim artık bir hayırlı olsun dersiniz heralde der misiniz 😀?

Bu gün direksiyon sınavına gittim müfettişle merabalastik ama çok tatlı biriydi sonra kaputu açtı ve soru sordu ben sadece ikisini bildim diğerlerini bilemedim ve kaputuda açamadım gülmekten yarıldı adam bagajı açtırdı açtım bunlar ne dedi gülme tuttu beni ben gülerken adam da güldü yangın tüpünü ve yedek lastiği bildim ilk yardım çantasını da sonra bindik arabaya sinyalleri filan tam yaptım sıra geldi park olayına onu yapamadım sonra şimdi ben napiyim seni birakiyimmi dedi hemen gozlerim doldu bisey demedim 😂 neyse hadi yürü bir an önce gözetmen ler görmeden dedi yürüdüm L parkinida yaptım daha sonra durdurdu bir hafif bayırda hadi kaldır dedi az daha istop ettiriyodum onada bisey demedi sonunda bitti hadi hayırlı olsun dedi ve geçtim
Güncellemeler
+1 yıl
Günceli
Güncellemeler
+1 yıl
Soruma gelinsenize ya 😒
Direksiyon sınavını da geçtim artık bir hayırlı olsun dersiniz heralde der misiniz 😀?
Cevapla