
Gözlerini ayırmadan söylemek zordur bunu.
Sizde bu yetenek var mı?

Bir kaç kez sevgilim oldu evet gözüne bakarak seni seviyorum dedim. Ama birisine daha sevgili olmadan veya o benden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmediğim sürece seni seviyorum demem.
Çok dedim karaktersizim herkese diyebiliyorum
Göz teması kurmadan hiçbişey söylemem hiçbi zaman sevdiklerime✔ Ve gözlerime bakmadan söylenen sözlere de kulak asmam;))
hiç demedim ama o kişi karşıma çıkarsa söylerim o kadar cesaretim var
Cevap
23Cevap
Aileme ve Arkadaşlarıma evet.
Sevdıceğim olarak daha kimseye söylemedım.. herhalde öyle bişey olsa başta utanırım 😊
Yürekten seversem evet söylerim çekinmeden. Bu arada kızın çok tatlı maşallah:))
Teşekkür ederim.
Cok zor gercekten. Bundan sikayetciydi ama basarmistim 😂
Hiç denemedim ama çokta zor değildir. Başarabileceğimi düşünüyorum.
Aşk anlamında uzzun zamandır hiiiç kullanmadığım iki kelime. Ama sevdiğim insanlara ara ara derim
Seviyorsam söylerim sevmediğim insana sarf etmem o kelimeyi.
Bilemiyorum. Başıma gelmedi öyle bir durum ama herhalde utanırdım. :/
gerçekten aşık olduğumu anlamışsam gözlerinin içine bakarak seni seviyorum derim.
O sevgi uğruna kendini bile feda etmek gerekir öyle bakıp herkes der diyorda zaten haberde gördüğümüz bilmem kaç yıllık felçli karısına bakıyor !!! dur seni seviyorum demek ah ah ,(
Ben yüzüne söyledim ama hiç bir zaman gözlerine bakarak söyleyemedim 😊
Seviyorsam söylerim hiç konuşmadığım biriyse ölmeyi tercih ederim konuştuğum biriyse 4 zenci daha mağkul
Sevgilimi cook seviyorum. Ama utaniyorum yuzume bakip demeye askim. diyor gozume bakip kaciriyorum gozumu 😂🙈film. izliyoruz bana bakiyor bakma diyorum bakiuor😂
Ailem disinda kimseye demedim. Irelde cok irelde birisine soyleyecegim kesin
Bunu diyemeyeceksem sevmenin ne anlamı var?(tabi hisler karşılıkliysa diğer türlü söyleyemem.)
Söylerdim herhalde. Gerçi biraz heyecanlı yanımda var ama kendimi çözemiyorum o an nasıl olurdu bilemedim
g. tüne bakarak mı deniliyor normalde illakı gözüne bakarak söylicez
Ben hiç aşık olmadım ama bir gün olursam soylerim
Daha önve hiç demedim
Sevdiğim biri ise söylebilirim.
Hic demedim daha once. Umarim nasip olur
Hayir cunku yalan soylemeyi sevmem
Git kendini öldür de tamam. Ama onu diyemem.
😀😀 bilemedim şimdi.. gülmek geldi istemsiz;)))
dediğime pişman olduğum oldu
yalan söyleyemiyorum.
Seviyorsam söylerim tabi
Evet, anneme rahatlıkla söyleyebilirim
Diyebilirdim artık diyemiyorum
demedim diyemem de zaten
Tabi söylerim söylüyorumda..
O kelimeyi hiç kimseye karşı kullanmayacağım.
Utanırım ama ıcıme sıgmıyosa derim tutamam kendımı
Gözlerine bakmadan söyleyemem ki
Artık ıçimden gelmiyo
Sevdiklerime derim.
Hiç denemedim, bilemeyeceğim o yüzden.
Söylerim.
Yaparım.
Yapamam sanırım
Her türlü derim
Söylüyorum. Ve söylemeyi de özlüyorum
Söylediğim kişiye bağlı 😂
Söyledim.. Inşallah ve bakacaz dedi ruh öküzüm :(
Önce sevmem lazım tabi.
Söylerim söyledim
korkak bir kalbim var.
Güzel yalan söylerim.. 😀
Sadece ona dedim
Söylerim tabikii🌸
Bilmem bilemem
Var evet göze bakarak konuşma çok güzel bir eylem
Çok yetenekliyim.
Hayır söyleyemem
Derim
Diyebilirim.
elbette
Diyebilirim
Derim
Diyebilirim
Hayır malesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar