''Barış varsa bir tarafın daha büyük silahı vardır.'' Siz ne düşünüyorsunuz?

Tony Stark'ın barış tanımı doğru mu sizce?
Olabilir. Bir yönden bakarsak eğer, büyük oğlana kimse sataşmaz oyun alanında.
''Barış varsa bir tarafın daha büyük silahı vardır.'' Siz ne düşünüyorsunuz?

''Barış varsa bir tarafın daha büyük silahı vardır.'' Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla