Tony Stark'ın barış tanımı doğru mu sizce?
Olabilir. Bir yönden bakarsak eğer, büyük oğlana kimse sataşmaz oyun alanında.

Olabilir. Bir yönden bakarsak eğer, büyük oğlana kimse sataşmaz oyun alanında.


değil, bu seferde en güçlü olan en güçlü klmaya devam edeceğinden emin olmak için daha zahıfları ezer adı resmi olarak savaş olmaz ama yine insanlar ölür
aslında doğru ama büyük silahı olanın barış istemesinin nedeni ne olabilir , genelde büyük silahı olanyerler , olmayan yerleri sömürüyor Dünyada
görüş zaman zaman doğru, her zaman doğru olan görüş çoğu zaman yanlıştır.
barışa inanasım kalmadı artık benim, çünkü bu savaş anlamsız.
neden zorunda olasın :)
içeride kal sen de :D
ben dışarıda kaldım :D
yok kapı açık, yer dar iki kişi almaz ondan giremiyorum :)
tamamdır, bir daha geniş yerde toplanalım :D
Cevap
1Cevap
Tony reis demişse haklıdır ncjd
Rica ederim 😕
Buraya fazla bir soru :))
Kesinlikle
Doğru
doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar