İzmirde izban niye bu kadar yavaş gidiyor bilgisi olan var mı?

arkadaşlar izban bir duraktan sonraki durağa ya yavaşlayarak gider ya da durarak bazen bekliyor makinist neden bekleme yapar?
İzmirde izban niye bu kadar yavaş gidiyor bilgisi olan var mı?
Cevapla