Herhangi bir ilişki iki kişi arasında yaşanmalıdır. Özellikle sevgi ve aşk ilişkisi, iki kişinin bir kişi olduğu, "biz" olduğu bir ilişki olmalıdır.
En azından; böyle düşünüp, hayal ediyorum.
İki kişi arasında yaşanan bir ilişki, aile dahil olmak üzere, herhangi bir üçüncü gözü kulağı ilgilendirmez, ilgilendirmemeli. Bir sorun varsa, ya da bir sorun olursa, iki kişi arasında çözülmeli.
İnsanının özelinin jurnal olması kadar korkunç bir şey yoktur dünyada.. O nedenle insan mümkün oldukça özelinde saçıldığında canını yakacak ögeler tutmaması gerekir.. Ne yazık ki biz de millet olarak kişiler arasında ki özelliklere had safhada merakla bakarız.. Sonra gizliden gizliye ve kulaktan kulağa derken birden dut silkelenmiş gibi ortalığa saçılı verir..
Doğru değil tabi ki. Herkes birşeyler yaşıyor ediyor paylaşıyor. İster istemez. Doğası gereği. Ama becerdiği kadını da ben bunu nasıl da becerdim diye sağır sultana duyurmaya gerek yok. Üreyebilen seks yapabilen belli bir zümre yok çünkü. Özel şeylerin gizliliği önemli, ama kimvurduya da gitmek var. Adamını iyi seçmezsen. Kadınlar da yapabilir. Cinsiyetsiz görüş belirttim.
Ortaya saçılmasında bir sakınca yok ama her önüne gelenin o ilişki hakkında olumlu ya da olumsuz sözler etmesi ya da müdahale etmeye kalkması doğru değil.
Kesinlikle doğru değil ve iki kişi arasında yaşanmışlıklar aralarında kalmalı. Bazen yaşanılanlar öyle acı verince , güven duyduğun biri ile paylaşma ihtiyacı duymak ister. Yürek acısını hafifletmek için. Herkese ulu orta paylaşılmaz bu durum.
iki kisinin bildigi sır degildir derler oyle ya da boyle yasanani o ikisinden birtanesi paylasiyor ve sonrasi da cogalarak artabiliyor ama bunlar ego hirs ya da intikam duygusuyla oluyor sanirim. Genede hos degil
Adı üzerinde özel konu , özel ve gizli kalmalı , benim büyüklerimden duyduğum dört duvar arasında yaşanan , dört duvar arasında kalmalı. Onurlu her insanın yapması gereken hareket budur.
Tabiyki yanlış bişey Fakat hani ilşkiyi kurtarmak İçin son çareyse faydası olacaksa olabilir Yoksa bir ortamda makara olsun diye anlatılıyorsa bunu kimse kabul edemez
Ana Sayfa > Saç Bakım > Sorular > Sadece iki kişi arasında yaşanan, iki kişiyi ilgilendiren özel konuların ortaya saçılıp herkes tarafından öğrenilmesi doğru mudur?
En İyi Cevaplar