Dertleri içine atmanın kimseyle paylaşmamanın zararları nelerdir?

24 yaşındayım dışarıdan gören biri hiç derdi yok ne kadar mutlu bir insan der ama eve geldiğimde neler yaşadığımı kimse bilmiyor içime atıyorum kimseye anlatmıyorum ama anlatmak rahatlamak istiyorum zararları neler?
Dertleri içine atmanın kimseyle paylaşmamanın zararları nelerdir?
Cevapla