Siz ne düşünüyorsunuz bu yazı hakkında?

Hiç aklında yokken biri çıkar karşına
önce hal hatır sormalar, sonra da kısa kısa konuşmalar derken alışırsın ona.
her gece yatmadan en son ona "iyi geceler", her sabah uykulu gözlerle ilk ona "günaydın dersin..
Seversin işte...
Hem öyle çok seversin ki gönlünden çok aklın onda kalır hep. Kendinden çok onu seversin, onu düşünürsün , onu önemsersin..
En sonunda tamamen kaybedersin.
Ve birini asla kendinden çok sevmemen gerektiğini, göğsünün altındaki o tarifsiz sızıyla öğrenirsin. - KAHRAMAN TAZEOĞLU
Siz ne düşünüyorsunuz bu yazı hakkında??
Siz ne düşünüyorsunuz bu yazı hakkında?
Cevapla