Bu yazı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu yazıyı bir yerdr gördüm ve bence çok haklı.

Merhametli olan tanrı seni istemediğin bir dünyaya birakti. Sana rızan soruldu mu? Sen, ben, o ve bizlerBu pisliği çekmek zorundamiydik? Dünya sinav diyolar pekala, ben bu sınava girmek istemedim ki, hiç var olmak istemedim. Ama "merhametli" olan tanrı beni bıraktı. Ayrıca gaddar biri bu sınavda başarısız olanları, cehenneme davet ediyor. Bize bile saygısı yok. Saçma sapan hareketler yapıp ona tapmamizi istiyor. Ben onun koyduğu hiç bir kurala tabi olmak istemiyorum. Onu reddediyorum. Ayrıca tanrı iyi biri mi düşün biraz, Ölen çocuklar var. Onun büyük kudreti bunu engelleyemiyor. Bu çocuklar "sınav"ına girmeden ölüyorlar. Savaş, açlık bunların hepsi Allah'ın kötü yanını gösterir. Büyük kudret sahibi hicbirimizi sevmiyor.

Bu yazı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla