Bu yazıyı bir yerdr gördüm ve bence çok haklı.
Merhametli olan tanrı seni istemediğin bir dünyaya birakti. Sana rızan soruldu mu? Sen, ben, o ve bizlerBu pisliği çekmek zorundamiydik? Dünya sinav diyolar pekala, ben bu sınava girmek istemedim ki, hiç var olmak istemedim. Ama "merhametli" olan tanrı beni bıraktı. Ayrıca gaddar biri bu sınavda başarısız olanları, cehenneme davet ediyor. Bize bile saygısı yok. Saçma sapan hareketler yapıp ona tapmamizi istiyor. Ben onun koyduğu hiç bir kurala tabi olmak istemiyorum. Onu reddediyorum. Ayrıca tanrı iyi biri mi düşün biraz, Ölen çocuklar var. Onun büyük kudreti bunu engelleyemiyor. Bu çocuklar "sınav"ına girmeden ölüyorlar. Savaş, açlık bunların hepsi Allah'ın kötü yanını gösterir. Büyük kudret sahibi hicbirimizi sevmiyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer