Arkadas cevrem genis degil ne yapmaliyim.. Bu kotu bisey mi?

Sicakkanli bir insanim bir cok insanla arkadasim ama herkesi dost bilemiyorum kendime ornegin lisede genis bir grubum vardi sigaraya vs ortamlara girmeye basladilar uzaklastim hala ariyolar ama bulusmuyorum.. İsyerinde ki herkesle samimiyizdir ama dost bilebildigim birileri yok cunki mal gibi herkese herseyimi anlatiyorum sonra pisman oluyorum ve tam icime sinmiyor cogu kisi.. Kuzenim var dostum gibi birde bir arkadasim ve kiz kardesi var dostum olarak onlarda yurtdisinda yasiyolar yazlari sadece beraberiz.. Sizce ben ne yapmaliyim arkadaslarim hep beraber gezip tozuyor vs bide bana bakin :D
Arkadas cevrem genis degil ne yapmaliyim.. Bu kotu bisey mi?
Cevapla