Adanalı olmaktan çok utanıyorum detaya da bakarmısınız?

Adanalı olmaktan çok utanıyorum arkadaşlar bundan nasıl kurtulurum. Ne zaman yeni biriyle tanışsam adanalıyım deyince insanlar değişik karşılıyorlar bu durumu. Kürt sanıyorlar, arap sanıyorlar. Hiç alakası yok aslında türküz ailemizde bir farklı ırktan olan yok. Ama nedense hep ortamlarda alay konusu oluyorum adanalıyım dediğimde. Adanada doğmadım. başka bir şehirde doğup büyüdüm. ama kütük adanada. Adanada da yaşıyoruz ama tatile gittiğimiz zaman ya da şu an başka bir şehirde okuyorum üniversitede ve yeni ortamlara girdiğimde memleket neresi sorusuna açıkça adana diyemiyorum desem bile yüzüm kızarıyor falan. Bir sevgilim var o izmirli mesela ve doğudan hoşlanmıyor pek. Adanalıyım diyemedim ve bunu diyememek içime çok yük oluyor benim. Nasıl kurtulurum bu durumdan. Bu arada ben Eskişehirde doğup büyüdüm ve birisi sorunca hep eskişehirliyim diyorum açıkça adanalıyım diyemiyorum. Of ya :(
Adanalı olmaktan çok utanıyorum detaya da bakarmısınız?
Cevapla