Nefret ediyorum bu tur kapalılardan haksız miyim?

Tamam herkesin gunahi sevabı yaptığı kendine ama daracık giyinen sadece basını kapatıp tonlarca makyaj yapan kötü alışkanlıkları olan hata kufur edenler var tesettürün amaci dikkat çekmemek degil mi dun yolda bir kadın gördüm altında tayt üstünde pullu simli bir tişört kafasında örtü sözde tesettürlü sonra açıklara laf ederler.
Nefret ediyorum bu tur kapalılardan haksız miyim ?

Nefret ediyorum bu tur kapalılardan haksız miyim?
Cevapla