Kardeşim beni hayatında istemiyor ne yapmalıyım?

Iki kız kardeşiz. Ben abla olaniyim. Aramız da 4 yaş var. Anne ve babamızı kaybettik. Ben ilgilenmeye çalışıyorum kendisiyle ama soysuzun tekiyle tanıştı. Beyinsiz çocuk kardeşimi ele geçirdi herşeyine karışıyor yetmiyormus gibi benle görüşemiyor izin vermiyor. Kardeşim beni düşman ilan etmiş durumda aramız da artık abla kardeş ilişkisi kalmadı. O çocuk yüzünden bana yapmadığı saygısızlık terbiyesizlik kalmadı ve beni hayatında istemiyor evlenip gidecek muhtemelen. Evlenmesi mesele değil ama mutsuz olacak öyle biriyle evlenince. Bende çok yıprandım üzülüyorum.
Kardeşim beni hayatında istemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla