araştırmalara göre erkek çocukları zekasını anne kromozunundan alıyor babadan almıyor. bu durumda kadının zekasına yapılan eleştirileri nasıl değerlendirmek lazım?
Zeka geni diye bir gen mi var? Benim bildiğim zeka soyut bir kavram. Beyindeki nöronlar arasındaki bağlantı sayısı arttıkça zeka artıyor ve sadece bir çeşit zeka yok. Birden çok zeka türü var... Bence aptal olmak insanın kendi tercihidir. Çünkü çalıştıkça, okudukça, beyni kullandıkça zeka doğru orantılı olarak artmaya başlıyor. Beynini kullanmaz isen nöronlar arasındaki bağlantılar zayıflıyor ve kopuyor. Bu yüzden git gide aptallaşıyorsun... Bu yüzden daha dar bir işlem gücüne sahip oluyorsun. Bu araştırma bana o kadar mantıksız geliyor ki anlatamam...
En İyi Cevaplar