Abinizle veya erkek kardeşinizle aranız nasıl?
Ablası veya kız kardeşi olanda yazabilir :)
Ablası veya kız kardeşi olanda yazabilir :)
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Cok iyi abilerimlede de ablalarimlada en küçük olduğum için galiba
ee küçüksen normal :)
Evet en büyük şansım 😎😎
Ablamla aram çok iyidir. Bu hayattaki en değerlimdir. ❤️❤️❤️❤️❤️
sevindim
benimde ablamla iyidir her şeyimi bilir benden onun
Aram iyi abimlerle anlasiyoruz. Cokta seviyorum canlarim benim
Erkek kardeşim yok ama kız kardeşlerimle aramız iyidir
yaş farkı kaç
Ablamla bir kardeşimle iki
Erkek kardeşim ne kadar kavga etsek de.. aramızda çok iyi
İki tane ablam var en büyüğünü çok iyi geçiniyorum diğeriyle hiç gecinemiyirum sadece bana işi düştüğünde iyi geciniyo öyle
Benim 2 abim var..1ni cok ama cok seviyorum oburu ile konusmuyorum bayagidir
aranız nasıl sevdiğin abinle yaş farkı çok mu
Evet cok 15 yas buyuk benden
bayağı varmış , önemli olan sevmen gerçi
bende sevgili gibiyim neredeyse
Evet ya cok seviyorum..2cisini abilikten sildim ben
yazayım sana özelden istermisin konuşalım
Olur
takip ettim yazarsın
Tamam canim yazarim
Erkek kardeşim var aramız iyi çok şükür 😄
benimde oldukça iyidir :)
hatta sevglim desem yeridir
Erkek kardesimle aram iyidir iyi anlasiriz
yaş farkı var mı
çok iyi bizimde aynı
hemde çok :)
sevgili gibiyiz biz neredeyse :D
hahahah anladım canım :D
kardeşlerim var çoğu zaman kavga ederiz😅
haha neden ya
bana çok karışıyorlar abla onu giyme bunu giyme makyaj yapma oraya gitme😅😅
hahahah
benimkide tam tersi bu harika olmuş şu giyin bu böyle yap der durur :D
ayyy nerde bende o şans ancak karisirlar ama iki ayicigimida canımdan çok severim😀
hahaha ayıcık derken , lakap mı tatktın :D
tabii biri küçük ayicik diğeri büyük ayicik😀
süper sevindim :)
😀😀
kız kardeşimle aram berbat ama onu çook seviyorum
Kardesimle baya iyiyiz
kız mı erkek mi :)
Erkek
Kız kardeşim var, aramız güzel
benim de oldukça iyidir
sırlarınız var mı
normal bir sorun yaşamıyoruz
Güzel
kız mı erkek mi
Çok iyi
kız erkek
hayatım dediğin gibi zaten tartışacak bir durum yok , ortamda yoktur öyle görünüyor :D
İdare ediyoz😁
hangisiyle erkek mi kız mı
süper.. masallah :))
kız erkek
İkisinden de var 🙄
İyii
kız erkek mi
Erkek
İyi ya😌😌
kız mı erkek mi
kiz
İyidir
kız mı erkek mi
Erkek kardeşim
Gayet iyiyiz
kız erkek
yaş farkı çokmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar