Sizin Anneniz bunu yapsaydı ne yapardınız?

Arkadaslar annemle babam ayriydi. 22 yil once almanyada ayrildilar. Mahkeme anneme verdi beni ve babam tarafindan kacirildim Turkiye'ye uvey annemden ayrimcilik ve babanin uvey anne tarafinda olmasi. Anne sevgisi aramam ile sonuclandi. Annemi tam 22 yil sonra buldum. Almanyada yasiyor ve 1 haftadir gorusuyorduk. Gecen yil turkiyeye tatile geldiginde de gorustuk.
Yarim saat once 22 yil sonra buldugum asktan, annemden aldigim donusu sizinle paylasmak istiyorum.
Şu an intihar etmek istiyorum bu yazilari yazarken bile titriyorum. Aldigim nefes bile zor geliyor. Şu an bir tarla korkulugu bile olsa sarilip agliyasim var. Iyi degilim arkadaslar.
Siz yerimde olsaniz ne yapardiniz?
Hatta siz annenizden boyle bir sey beklermisiniz?
Hatta bana anne kucagini anlatir misiniz?
Sizin Anneniz bunu yapsaydı ne yapardınız?
Sizin Anneniz bunu yapsaydı ne yapardınız?
Cevapla