Küçükken kardeşimle kavga ettiğim için çok pişmanım?

18 yaşındayım kardeşim de 15 yaşında küçükken hep kavga ederdik baya dövüşürdük kız kavgası gibi dövüşürdük çok fena. Tabi o küçük olduğu için dayak yerdi ama fena döverdim kollarını çok kötü cırmalardım bir ara ısırmıştım morarmıştı. Ağlardı hep. Artık büyüdük kavga etmiyoruz ama ben eskiden onu dövdüğüm için çok pişmanım düşündükçe ağlıyorum ben kardeşime bunu nasıl yaparım diye. Belki saçma gelebilir ama galiba çok hassasım dayanamıyorum öyle küçükken ona kötü davrandığım için. Benim gibi olan var mı bilmiyorum😭
Küçükken kardeşimle kavga ettiğim için çok pişmanım?
Cevapla