Uzun bir aradan sonra buluştuğunuz arkadaşlarınız sürekli telefonuyla oynasa tepkiniz ne olur?

En sinir olduğum şeydir. Oturursun herkes alır telefonunu eline fıt fıt bir şeler.. Ya da bir resim çekilir, altına da eskimeyen arkadaşlıklar yazılır ve sonra herkes gelecek likeları bekler. Siz napıyorsunuz böyle durumlarda?
Uzun bir aradan sonra buluştuğunuz arkadaşlarınız sürekli telefonuyla oynasa tepkiniz ne olur?
Uzun bir aradan sonra buluştuğunuz arkadaşlarınız sürekli telefonuyla oynasa tepkiniz ne olur?
Cevapla