ya da aynı soru sizin içinde geçerli evlendikten sonra bekar arkadaş ilişkileriniz aynı samimiyette devam edebilir mi? Eski samimiyetim olmaz eşiminde gereksiz samimiyete girmesini istemem.
#Mademoiselle88💕

#Mademoiselle88💕

Evlilik aşkı öldürür muhabbetinin temeli insanların evlilikten önce birbirlerini nasıl, ne koşulda sevip, saydıklarını unutmaları bence. Evlendikten sonra ilişkinin oturmuş düzenine ters yeni yeni kurallar getirmek ilişkiyi uzun vadede olumsuz yönde etkiler diye düşünüyorum.
Kendime ve karşımdaki kişiye güveniyorsam böyle şeyleri önemsemem ben. Zaten o da bekar bir kadınla iş harici tutup baş başa program yapacak düşüncesiz bir adam değil. Samimi bir arkadaşı ise benimle muhakkak tanıştırır şu an bekarken olduğu gibi. Ben de aynı şekilde davranırım. İkimiz de birbirimizin bütün arkadaşlarını tanıyoruz. Sorun olmaz ikimiz açısından da.
Karşı cinsle eski samimiyet olmasın bir zahmet
Evlilik zaten güvenmek demektir. Geçmişini silip yeni bir hayata başlamak değildir. Bunu talep edince karşı taraf göstermelik geri çekilme de yapabilir ve başka biri ile buluşuyorum diyerek yalana sevk edebilir. Gerçeği bilmek ve her şeyi göz önünde görmek daha güzeldir.
Aynı samimiyette sürdürmesini istemem. Kıskancım ben :D
Cevap
66Cevap
Daha resmiyet içerir arkadaş ilişkileri eskisi kadar yakınlık olmaz tabi eğer ortak arkadaşımız varsa bu değişir daha samimi olunabilir ama diğer durumda eskisi kadar karşı cinsle arkadaşlıkta samimiyet ve yakınlık olmaz :)
Memlekette ammca öz yeğenini dūdūklūyor. Ne erkek arkadaşı yahu garıyı evden çıkarmakta tereddūt ederim @mgg 😂😂
Ben onun kız arkadaşı olmasını istemem çünkü kızlar çok gevşek gevşek davranır ve benim sinirim bozulur
Benimle tanıştırmalı ve onlarla buluşacağında bana haber vermeli. Yoksa kavga çıkarabilirim, potansiyelim var.
bana tamamen aşık olan birine güvenirim. ama hoşlanan, beğenen, seven biri değil! AŞK olan bir evlilikte
benim durumlardan ötürü bana bu konular çok soyut :) çok yakışıklı ve bekar erkek arkadaşları olmasını istemezdim herhalde
olabilir tabi neden olmasın. Ama bende ikisini vurabilirim neden vurmayayım.
Hiç bir şekil ve şartta olamaz. Tabi sadece onun değil, benim de.
Bir aynaya bakım ☺️o kadar geniş değilim olmaz olması dahi teklif edilemez anca ortak arkadaş ortamı olur
acaba bir ben mi beceremiyorum karşı cinsle arkadaş olmayı?
Benm icin sacma.
Kiz kisminin bir tek erkek arkadasi kankasi dostu vs olabilir oda kocasidir.
yaş harbiden 100 heralde
olursa ki bu olduğunda zaten seninle olan diyaloğu bitmiş demektir. mantıken doğru bulmuyorum...
o fotodaki gibi yapıyorsa ve ben gördüysem bir tartışma hatta kavga çıkacağı yüksek ihtimal.
illaki eskisi kadar sık görüşülmez ama olabiliyor...
Olmasını istemem, benimde olmaz. Ancak ortak arkadaş olur
hayır kesinlikle çünkü o da öyle birşeyi kabul etmez evli olduktan sonra benim gözüm ondan başkasını görmez ama ailecek görüşebiliriz
Tanımam gerek..
Benim ne kadar olabilirse onun da o kadar olur..
Eski samimiyetim olmaz. Esiminde gereksiz samimiyete girmesini istemem
eşlerin arkadaşları da birbirleriyle arkadaş olmalı bence
eşimin arkadaşlarını kendi arkadaşım gibi görebilmek isterim
tam tersi de geçerli
Duruma bağlı olan arkadaşlarıyla arkadaşlığını sürdürebilir ama başkasıyla olamaz
Evet ama benim haberim olacak her şeyden ve mesafeli bir şekilde
Bizim arkadaşlarımız ortak olduğu için görüşmeye devam ediyoruz, bekar olanlar da var ama tabiki eskisi gibideğiliz öncekine göre daha resmi
olabilir oda erkek kardeşi
benim bulunduğum ilde akrabam yakın arkadaşlarım olmadığında karşı cinsle arkadaşımda yok :)
Niye olmasın ki benim de onun da olabilir sonuçta Arkadaş diyorsun ki
olamaz deyip gizliden iş yaptırmayın arkadaşlar , olabilir tanıyın tanışın diğer türlü gizlik kapaklı işler daha çekcidir unutmayın
Türkiye'de böyle sorular sorulması çok komik ya :))
Amerikan dizilerinde yaşamıyoruz ki
murat basoglunun olayindan sonra erkek dayisiyla amcasiyla kuzeniyle bile ben yok ken gorusemez.
beni bıraksın onunla evlensin (aşırı kıskancım)
Olamaz çünkü erkek arkadaştan arkadaş olmaz.
kesinlikle mümkün deyil
Tanıyorsam 1 tanr olabilir o da beraber görüşürüz
Önemli olan güven ve saygı, olabilir
ortak arkadaşımız olur ama ayrı görüşemezler
Olsun be ama dozunda olsun.
Olamaz olmaz olmuycak oldurmam
olsada olur olmasada olur
olabilir ama samimiyet derecesini ben belirlerim
olabilir bence iş arkadaşı filan özellikle
böyle bir saçmalık olamaz
aslaaa tek arkdsi benim onun
Kabul ediyorum 😂😏😏😍
Benim olabilir ama onun asla 😂😂😂
Arkadaşın nerden olduğuna bağlı
Olabilir tabiki. Ama sınırlarını bilmeli.
katılıyorum sna doğrusu da bu
nahhh nahh anhhh olur
Kadinlar yilandir aslaaaaa guvenmem bu duruma
neden olmasın hapismi evlilik
Mesafeli olmak şartıyla evet
olmaz tabi onunda olamaz.
O arkadaşa ve duruma bağlı.
cok samımı olmaması sartı ıle olabılır
sanmam olabileceğini..
Tabi olur niye olmasin ki
ben varım neyine yetmiyor :D
Soru yanlış değil değil mi? Tabii ki olabilir!
Uzun yıllar görüştüğüm arkadaşlarım olur
Kimse istemez. Doğal hakkı. Meslektaşlar hariç
seviyeli ve saygılı olacaksa neden olmasın
tabi ki olabilir.
Aynen ben karşı değilim
Hayır sadece meraba meraba buluşma görüşme olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar