AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
İşin ucundan tutmalı tabii ki. Babam yemek yapıyor mesela yeri geldiğinde.
içinde olursa yapar zorunlu gibi hissederse zor gelir
valla benim babam yapmiyor annrm yardim isteyince yapiyor sonra diyorki sende yapma yorucu kocam böyle olmasin çok amin
kadın bütün isleri yapabilecek bir işlevi görür gibi düşünen mantık yanlis erkeklerinde yardimci olmaları gerektiğini düşünüyorum
Ev hanımlığı da bir iştir. Başka işi olmayan kimse o olsun
Erkekte yardımcı olmalı tabi her şey kadına yüklenmez ki
erkek ev işlerine umursamaz olmamalı
işin bir ucundan tutup karısını memnun etmeli
arada bir yardım edebilir tabii ama her şeyi yaptıranlar var o abartı biraz
Kendisi daganik ya da pis olursa yardim beklerim. Temiz olduktan sonra sıkıntı yoktur bence.
kesinlikle az da olsa yardım etmeli hayat müşterek sonucta
Kesinlikle katılıyorum hayat müşterek 👍👍
Her iki taraf da bir işin ucundan tutmalı bana kalırsa. Erkeğin yapamadığı yerde kadın, kadının yapamadığı yerde erkek yapmalıdır. Öyle eve gelince hemen tv. karşısına geçip bir şey yapmayan erkek olmamalı mesela :) Kadına yardım etmeli
Eğer karım çalışıyorsa afaletli olur yükünü paylaşırım çalışmıyorsa yapsın işinin adı ne
Temizlikten sonra birlikte dusa gireceksek kabul evi cicek gibi yaparim:))))
Bence herşey paylaşarak yapılmalıdır çünkü en çok eşlerin hakkı birbirlerinin üzerine vardır eşine yardım etmek küçültmez sen doğru olanı biliyorsan ve yapıyorsan kimlerin ne söylediği önemli değil 😊👍🏻
Elimden geldiği kadar yaparım demek zor geliyor. Bunun için evlilik öncesi anlaşma yapılması ne kadar saçma, lafı bile olmaması gerekli bencede.
ben de eve para getirirsem yardım eder. çalışmazsam ben yaparım
Her zaman olmasada erkek de yapmalı özellikle mutfağa giren erkekler hep ilgimi cekmiştir 😀
Erkekte bir işin ucundan tutmalı, o evde bir tek ben yaşamıyorum.
kadın ev hanimiysa kessinlikle kadın yapmalı ama çalışıyorsa yardım edilmeli
Hayat müşterektir diye boşuna dememişler. Yardım edilmeli
Aslından Birlikte Yapılması En Güzeli Fakat Eşlerin Arasını Açmak İçin Şeytanın En Kolay Kullandığı Yoldur Vesvese Verip Yardım Etmemeyi Sağlamak.
Kadun is yaparken erkek kadinini motive etmelli mesela mutfak tezgahindayken arkadan sarilip boynundan opebilir😗
Beraber çıkılan bu yolda, biri çalışıp diğeri gidip oturursa olmaz. Küçük olsa da yardımlar esirgenmemeli. Az vicdanlı olalım lütfen :D
Vicdan?
iyide gündüz çalışan adam akşam evde iş mı yapacak bir de azcik insaf yaa
Günümüzde kadınlarda çalışıyor sen evine hizmetçi arıyosan okumamış çalışmayan kadınla evleneblrsin
bence hersey ortak olmalı evlilik bu iki kişi bir olup baslıyor bu iş
O evde sadece ben yaşamadığıma göre erkekte biraz da olsa yardımcı olmalı.
Kadın yapmalı ama erkekte gerektiğinde yardım etmeli bence
ev işini erkek yapmalı işlerbitincede karısına kahve yapmalı itaat :D
Erkeğinde kadın gibi ortak içinde olmalı.
Kadından çok erkek çalışmalı düzenlemeli.
Kadın kadınlığını erkekde erkekliğini bilmeli.
Erkek ve kadın birlikte yapmalılar hem böylece aralarındaki bağ daha iyi olur düşünsene biri iş yaparken diğeri uzanıyorsa iyice o zaten yapıyor diyip yan gelip yatar
Çoğunluğunu biz yapsakta erkeklerde ufak tefek yardımlarda bulunabilirler..
ben ev işi yapacaksam evlenmem. temizlikçinin masrafı daha az oluyor
Genel olarak kadın yapmalı tabiki de ama adam da boş vaktin de hanımına yardım etmeli :)
Eğer ev hanımı olursam ben yaparım ama bende çalışırsam eşiminde bir şeyler yapmasını beklerim
Beraber yapılmalı ama gerektiğinde erkek tek başınada yapabilir
Ben evde olduğum zamanlar karıma temizlik yaptırmamki
yardımcı olunur. amma velakin herkes kendi sorumluluğunu bilmeli
görsel inanılmaz derecede evlilik karşıtı örgüt işi ama 1 ucundan tutmalı!
Herşey ilişkinin birbirine olan saygıda biter saygı varsa hem erkek hem kadın evde herşeyi kolaylaştırırlar.
Benim babamda temizlik te evi supururdu toz alırdı gerektiğinde ortak yapılmalı
Kadın yapmak isterse yapar
Kadının görevi ne evi silip süpürmek ne de çocuk doyurmak islami olarak
hayat müşterek çünkü erkek kadına yardimci olmali ev işlerinde
her zaman değilse bile erkek te yardımcı olmalı (pazar kahvaltısı benden sorulur her zaman ) 😂😂
Kadında erkekte bir evde üzerine düşeni yapmalı kadının çalışıp çalışmamasına bakılmadan hemde. Kadınız diye köle değiliz
Erkek de bir ucundan tutmalı tabiki
Nedense ev işi kadın işi anlamına geliyor bence erkek de yardım etse birbirlerine daha fazla vakit ayırırlar
biri halıları silerken diğeride kapıları silmeli :D
Erkekler yoruluyoda kadınlar yorulmuyomu
Bence yardım etmeli
Sevdiğimi alayımda gerekirse o otursun ben çalışırım o derece 😑
Erkek gece olduğunda mağdur olmak istemiyorsa yemekte yardım etmeli
benim babam da sabaha kadar yerleri duvarları siliyo annem de ona kızıyo
işin ucundan tutmalı mesela kadın perdeyi asarken erkek merdiveni tutmalı 😊😊
tabıkı esıt bır sekılde yapılsa oyle daha güzel olur
Erkek tutmalı yardım etme li ama kadın da yapıyor diye herşeyi yap dememeli
Orta yolda buluşmalı.
Birlikte yapardık. Keyifle yapardık.
ben camları sılerım sen perdelerı tak aşk 😚
her şey ortak yapılmalı
Hayat müşterek ortak yapılmalı herşey
Erkekler de yardım etmeli gayet tabii
tutmalı tabiki. külkedisi miyiz.