Genel kontrol için hangi bölüm doktoruna gitmeliyim?

Arkadaşlar benim ailemde hem kanser hem kalp hastalığı var ben 25 yaşımdayım ve kontrole gitmek istiyorum ayrıca kan hapı kullandım aile hekimi yazdı bitince kanını ölçtür dedi hastanede hangi bölüme gitmeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca arkadaşlar ben minyon tipliyim hep lise öğrenci misin diyorlar ya hastanede de küçük bu diye ilgilenmezse doktore olmaz değil mi öyle birşey çünkü sekiz ay önce kas ağrısı için doktora gittim adam dalga benle dalga geçti bu yaşta ne kas ağrısı diye

son çare aile hekimine gittim doktor sen aşırı kansız kalmışsın dedi kanını ölçmeye bile gerek yok dedi kan hapı yazdı kullandım ferro sanol 4 kutu sonra 3 kutu ferplex şuan gayet iyiyim

aile hekimi kansızlık kas ağrısı yapar demişti
Genel kontrol için hangi bölüm doktoruna gitmeliyim?
Cevapla