son çare aile hekimine gittim doktor sen aşırı kansız kalmışsın dedi kanını ölçmeye bile gerek yok dedi kan hapı yazdı kullandım ferro sanol 4 kutu sonra 3 kutu ferplex şuan gayet iyiyim
aile hekimi kansızlık kas ağrısı yapar demişti
bence durumun varsa ozel hastaneye git chekup yaptır... herseyine bakarlar doktorlara ailende kanser ve kalp hikayesi olduğunu soyle mutlaka...
Dahiliy bölümüne gitmelisin,
doktora nasıl söylemeliyim yani genel kontrol istiyorum desem olur mu
çok teşekkürler cevabın için yarın gitmeyi düşünüyorum
Cevap
5Cevap
bence ailende kalıtsal bir hastalık varsa kendine çekap yaptır böylelikle hiç bir şey atlanmamış olur yalnız bıraz maddi durumunlada alakalı sonuçta tahliller biraz masraflı
Endokrin ve metabolizma hastalıklarına gitmen en iyisi.O da dahiliyenin bir bölümüdür.
başlangıç olarak iç hastalıkları, ancak genel bir chek up yaptırmalısın ...
check up yaptır
özel hastanede mi tıp fakültesinde mi yaptırmalıyım
teşekkürler
dahiliyeye git. gerekeni yapar.
gel bakalım... hastane nöbetci
aile hekimine gdicen yıne kan olcturmeye
dahiliye iç hastalıkları
Dahiliye.
dahiliye check up yapar mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar