Kuzenle aram nasıl olmalı? Sizin araniz nasıl? Ne kadar samimi olmak doğru?

Kuzenim erkek ve ne arkadaş gibi nede fazla samimiyiz. Nasil anlatayim bilmiyorum. Bazen sarılmak istiyorum ama yapmıyorum çünkü yanlış geliyor bana. Kendisi bana mesafeli davraniyor ama beklenmedik yerde yakin davraniyor. Kafasi karisik gibi sanki. Kuzen ilişkisi nasil olmalı sizce?
Kuzenle aram nasıl olmalı? Sizin araniz nasıl? Ne kadar samimi olmak doğru?
Cevapla