Kendimden 5 yaş büyük birini seviyorum ama ...

arkadaşlar herkese iyi günler öncelikle. ben aklıma cok takılan bir soruyu burada sizinle paylaşmak istiyorum. 18 yaşımda üniversite 1. sınıfta olan bir öğrenciyim. o ise 23 yasında. gecen yıl bir ablamızın vasıtasıyla tanıştık. arkadaşıydı o. neyse o benden hoşlanmış. bende ondan . bir yıla yakın konustuk. konusmalarımızdan birkac ay sonra yas konusu meydana çıktı. ama anlaşarak bu konuyu kapattık. şimdide konusuyoruz. ben ona sevdiğimi söyledim ama o söyleyemiyo ama. çekiniyo çünkü. o meslegi olan birisi ve ben daha öğrenciyim. 2 yıl sonra mesleğe baslayacağım. sevdiğini söyleyememesinin nedenide kesinlikle çevrenin ve ailelerimizin ne diyecegidir. yoksa eminimki beni sevdiğini biliyorum. ben onun bana güvenmesi gerektiğini söyledim şimdilik. bu işi zamana yaydık. ama ne olacak bilmiyorum. onu çok seviyorum. sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? önerileriniz için şimdiden çok çok teşekkür ederim..
Güncellemeler
+1 yıl
bu işi zamana yaysak bile aşkımız hiç bitmeyecek gibi sanki. Tek korkum çevre ve aileler..
Kendimden 5 yaş büyük birini seviyorum ama ...
Cevapla