arkadaşlar herkese iyi günler öncelikle. ben aklıma cok takılan bir soruyu burada sizinle paylaşmak istiyorum. 18 yaşımda üniversite 1. sınıfta olan bir öğrenciyim. o ise 23 yasında. gecen yıl bir ablamızın vasıtasıyla tanıştık. arkadaşıydı o. neyse o benden hoşlanmış. bende ondan . bir yıla yakın konustuk. konusmalarımızdan birkac ay sonra yas konusu meydana çıktı. ama anlaşarak bu konuyu kapattık. şimdide konusuyoruz. ben ona sevdiğimi söyledim ama o söyleyemiyo ama. çekiniyo çünkü. o meslegi olan birisi ve ben daha öğrenciyim. 2 yıl sonra mesleğe baslayacağım. sevdiğini söyleyememesinin nedenide kesinlikle çevrenin ve ailelerimizin ne diyecegidir. yoksa eminimki beni sevdiğini biliyorum. ben onun bana güvenmesi gerektiğini söyledim şimdilik. bu işi zamana yaydık. ama ne olacak bilmiyorum. onu çok seviyorum. sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? önerileriniz için şimdiden çok çok teşekkür ederim..
Güncellemeler
+1 yıl
bu işi zamana yaysak bile aşkımız hiç bitmeyecek gibi sanki. Tek korkum çevre ve aileler..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar