Artık komşular bişey istemiyor, ya da başkalarından istiyodurda bana denk gelmemiştir. sizin komşularınız istermi hala, şeker, tuz, çay v.s.
...
...
...
...
...
...
bizim komşu istiyor. margarin istiyor, maydanoz istiyor, sarımsak istiyor. çok iyi aileler. annem de onlardan istiyor. bir kere kapıyı açtım annem evde yoktu komşu maydanoz istedi ben hayatımda mutfaga girmediğim için nerde bilmiyorum teyzeciğim dedim kadın ben hallederim dedi girdi mutfaga eliyle koymuş gibi buldu alıp gitti. o derece. :D
ı ııh. veledin biri camımızı kırsın, annesi de özür dilemek için elinde bir tramisuyla çıksın gelsin diye bekliyoruz. bulursam müzeye koyucam
Dostum Bitti komsuluk ilişkileri.. Daha geçen gun apartmana gırdım eve çıkıcam bızım komsu tanımadı herhalde oğlum kıme bakmıstın dıye sordu. Dedım teyze ben burda oturuyorum neyın kafasını yasıyosun.
komşularımı tanımıyorum ki :/ 1 yıl oldu taşınalı.. bir tam karşımda oturan emekli çift var ev sahibi aynı zamanda onlarda bişey istemiyor.. diğerlerini yolda görsem tanımam. acı gerçekler...
Cevap
18Cevap
yurtdisinda yasiyorum öyle komsulara rastlamadim hic. ben kendim bir keresinde istemistim hamileydim canim tatli cekiyordu yumurta evde kalmamisti komsularima sorayim belki onlarda vardi dedim. 1. komsu buzdolabina bakayim varmi diye bakti güya yoktu. 2. gittim ondanda yoktu güya genede Allah bilir.
Evet kaldı geçen komşu bizden ekmek istedi mesela kendi yiyeceğim ekmeği kadına verdim neden?
-hem kadın çocuklu aç kalmasınlar diye (sevap points+)
-bir günde aç kalıyım kilo veririm diye.
Pek öyle şeyler değilde babam midesinden rahatsızlandı bu akşam ayran iyi gelir dediler evde yoğurt yoktu komşu verdi gayet normal şeyler bunlar yaşasın bizim komşular şak şak şak
banada şak şak şak o zaman :D
ay ne güldüm ya :D:D:D:D:DD şaka kaldırıyosa sömürdün be kadın deseydin :D:D:DD
Karşı ve yan komşunun kızları bahane olarak kullanıyor mesela.
benim bir komşum vardı aklına gelebilecek her şeyi istiyordu saat fark etmez. koca kadın bir de bana abla diyordu :/
İster bazen yeri gelir biz de isteriz.
Evde bir şey pişmişse bir tabak da komşuya gider,onlardan bize gelir falan filan.
Benimbabaannemin yasadigi semtte hala 80-90 havasi vardi iki sene olldu gitmeyeli belkide istenmiyordur artik.
28 gün snra artık mkdtjdm
komşu olarak değilde babaannemlerle aynı apartmandayız. kendisi her 15 dakika da br birşey istemek için gelir o sayılıyor mu :D
ahahaha ne güldüm :D
Sadece yan komşumuz ile çok yakınız gerektiğinde onlar bizden ister, biz onlardan. Kek börek yaptığımızda bile götürürüz, getirirler :D
:)) asiyeden dün limon almıstım ya :)) bızım mahalle kulturumuz hala olmedı
Şeker değilde genelde annemden yeşillik soğan domates gibi şeyler istedikleri oluyor komşuların. Tabi sonrasında da güzel bir kısır tabağı geliyor :))
istenmıyor neden . artık ınsanlar eskısı gıbı degıl kı artık bı eve yakın olsan ya canın gıdıyo ya malın en ıyısı uzak durmak
Benim komşum herşeyi istiyor. Genellikle; para, flashdisk, tamir aletleri v.b
Çay da ister kahvede şeker de, verilen tabağı da boş göndermez.
Bizde yanık kreminden tut çaydanlığına kadar üst komşumuzda annem ne eksikse hemen birbirlerine verirler zaten çok iyiler hep birbirlerine kahve içmeye gelirler
Benm komsum modemin şifresini istemeye geldi çok değişti zaman çok :)
kaybetme umudunu var hala komuşuluklar :) hatta geçen annem birine erişte kesmeye bile gitti :D
valla öğrenci komşu-öğrenci komşudan herşeyi istiyor.
Yok istemiyolar biz küçükken çok olurdu böyle şeyler ama şimdi kimse kimseye günahını vermez.
komuşunun kapısını habersiz çalmak bile zor artık. tuzu şekeri nerdeyse msnde uygun gördüğümüzde istiycez
Evet ister :)
Genelde yumurta..sivi yag..kahve ve kahve sutu gibi seyler ister :)
Valla daha dün komşumuz ekmek istedi. Geçende biz yoğurt istediydikde ekşiymiş almadık sonra :D
Geçen biz komşudan tuz istedik. Onlar da bizden internet. ( internet şifresi ) .)
ya tabi isterler hatta ne kadar verdiysem deftere yazarım
var öyle .
o kaldımı bilmiyorum ama vileda isteyen komsu var
Bizimki geçen sepet istedi asafasfd.
Komşuluk öldü. Senin haberin yok mu?
yemek göndeririz . onlarda gönderir
komşu komşunun şekerine muhtacdır
bizim apartman boş olduğu için ;)
Yok valla kimsenin bişey istediği
geçenlerde orkid istedim.
Ev mensuplarını bile istiyor bizim komşular
istiyorlar da annem ilgileniyor genellikle.
bazen bizim komsu yumurta istiyor :)
Dün soğan istediler :D
isteyene kadar bakkala gidilir
Evet biz bu konuda iyiyiz baya.
Karşı komşumuz istiyor.
Wi-Fi şifresi istedi birisi en son.
Vermedim zaten yahu :D
isteyenler var samimiyetine bağlı :)
bizde hala var (: allaha şükür.
İstemesinler mümkünse.
Komşuluk mu kaldı :(
istiyo :D :D
Yok, istemiyo.
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar