Yeme & İçme Komşular gelecek, kahvenin yanına ne koyulur? Nesrinci Takip Et Xper 6 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Kahve yanına ne koyulur? Güncellemeler+1 yıl Sonunda bime gidip çikolata aldım 🤣evde yapıcaktım ama önlemi işim vardı neyse zaten komşular 40 dk oturup kalktılar. Komşular gelecek, kahvenin yanına ne koyulur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Aparatif birşeyler olabilir gadası 0 1 Yorumla Carlosroberto +1 yıl Gadası lafını reis sen her yorumunda nokta niyetinde kullanıyosun sanırım😁 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Bence börek 0 0 Yorumla
Diyarbakıırlı_21 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Lokum su çokolata illa bişi olacak diyorsan bilmem 😂 1 5 Yorumla Diyarbakıırlı_21 +1 yıl Ne zmn gelecekler gel dedikodu yapak onlardan önce 😂 Yorumla Nesrinci +1 yıl Geldi ve gittiler🤣 Yorumla Diyarbakıırlı_21 +1 yıl Benim suçum değil sen yazmadın geç geldin bide hanım efendi 😂 Neyse seninde 8 Mart Dünya kadınlar günü kutlu olsun 🌸🥰 Yorumla Nesrinci +1 yıl Oyyy kıyamam teşekkürler 🙏❤️ Yorumla Diyarbakıırlı_21 +1 yıl Oy diyen ağzını neyse 😂😂🤭 bende sana kıyamam yorurmuşsun dur sen şimdi 🤗 Yorumla
ZibidiGonzzales Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Çikolata, kek, lokum, kuruyemiş, soda, su.. hangisi varsa artık 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Tuzlu ya da tatlı yiyecekler koy. Lokum var mı küçük şekerlemeler olur. Kurabiye olur 0 0 Yorumla
_Versace_ Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Su koyulur, kahve içtikten sonra su iyi oluyor 😅 0 0 Yorumla
Fukibaba Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Çikolata, hurma...Ve ben 0 6 Yorumla Nesrinci +1 yıl Al kahven ama dikkat et dökme ☕🍪. 🌚Hoşgeldin nuriye asjjsjs Yorumla Fukibaba +1 yıl Hoşbulduk Pakize 🥜💐🦆 Yorumla Nesrinci +1 yıl Ayy sağol gel nuriye dedikodu yapalım hadi "Come wıth me dediko room ☕" Yorumla Fukibaba +1 yıl Room yes. Foto gelecekti kız en son Yorumla Nesrinci +1 yıl Ben sana foto motu gönderecem demedim kendini iyi niyetli diye tanıtan adam. Yani kendini büyü bir halt sanma Yorumla Fukibaba +1 yıl 😀 İyi bakalım sen büyüksün Yorumla
DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 68% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı. Bişey koyma kahve yeter. 0 0 Yorumla
Jakobenman Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl kahvenin yanına tatlı çayın yanına tuzlu 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Lokum veya bitter çukulata 0 0 Yorumla
Vedalarzamansızdır59 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Lokum ya da çikolatalı bisküvi 0 0 Yorumla
Sensitivee Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Samimiyet 1 2 Yorumla Nesrinci +1 yıl Var zaten 🤣 Yorumla Sensitivee +1 yıl tamam o zaman 🤞 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Çikolata 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Aparatif birşeyler olabilir gadası
Gadası lafını reis sen her yorumunda nokta niyetinde kullanıyosun sanırım😁
Bence börek
Lokum su çokolata illa bişi olacak diyorsan bilmem 😂
Ne zmn gelecekler gel dedikodu yapak onlardan önce 😂
Geldi ve gittiler🤣
Benim suçum değil sen yazmadın geç geldin bide hanım efendi 😂
Neyse seninde 8 Mart Dünya kadınlar günü kutlu olsun 🌸🥰
Oyyy kıyamam teşekkürler 🙏❤️
Oy diyen ağzını neyse 😂😂🤭 bende sana kıyamam yorurmuşsun dur sen şimdi 🤗
Çikolata, kek, lokum, kuruyemiş, soda, su.. hangisi varsa artık
Tuzlu ya da tatlı yiyecekler koy. Lokum var mı küçük şekerlemeler olur. Kurabiye olur
Su koyulur, kahve içtikten sonra su iyi oluyor 😅
Sade soda içine limon yanına bitter
Hurma, Çiko, lokum falan
Çikolata, hurma...
Ve ben
Al kahven ama dikkat et dökme ☕🍪. 🌚Hoşgeldin nuriye asjjsjs
Hoşbulduk Pakize 🥜💐🦆
Ayy sağol gel nuriye dedikodu yapalım hadi "Come wıth me dediko room ☕"
Room yes. Foto gelecekti kız en son
Ben sana foto motu gönderecem demedim kendini iyi niyetli diye tanıtan adam. Yani kendini büyü bir halt sanma
😀 İyi bakalım sen büyüksün
Bişey koyma kahve yeter.
kahvenin yanına tatlı çayın yanına tuzlu
Lokum veya bitter çukulata
Kek cirp firina at hemen
Lokum ya da çikolatalı bisküvi
Lokum ya da çikolata yeterli..
Samimiyet
Var zaten 🤣
tamam o zaman 🤞
Çikolata
Kurabiye
Çikolata su
Varsa lokum, çikolata gibi şeyler
Lokum ya da çikolata
Su koy yeter bea
Lokum, çerez çikolata
Çikolata
çikolata
Bitter çikolata iyi gider
Çikolata
Lokum koyabilirsin
Küp şeker
Elmalı kurabiye 😋