Neden tarih boyunca savaş sırasında kadınlara tecavüz ediliyor?

tarihten bu yana kadar nerede bir savaş olmuşsa askerler karşı tarafın sivil kadınlarına tecavüz ediyor genellikle toplu tecavüzler hani karşıdaki halkı aşağılamak için mi yapıyorlar anlamıyorum bir halktan nefret edebilirsin ama bir savaşta kadınlar ve çocuklar herzaman masumdur hem hiç acımıyorlarmı anlamıyorum tecavüz zaten iğrenç bide toplu tecavüz düşünemiyorum düşünsenize bir kadına 20 asker ya da 100 e kadar çıkıyor ayy bir kötü oldum
Neden tarih boyunca savaş sırasında kadınlara tecavüz ediliyor?
Cevapla