
Dün ortaokuldan arkadaşlarım beni bir whatsApp grubuna eklemiş. Çok mutlu oldum. Resimler atıldı. Herkes farklı yerlere dağılmış. Bu yıl içinde buluşma planı yaptık. 😊
Siz eski okul arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz?

Gerçek anlamıyla liseden bir kız arkadaşımla görüşüyorum sadece.
Ayda en az bir kere buluşur, bir şeyler yaparız beraber. Onun dışında ilkokuldan, liseden facete falan ekli insanlar var ama görüşüyor musun, konuşuyor musun dersen pek iletişim kurmuyoruz.
İlkokul arkadaşım aynı zamanda, komşum. Daha sonra aynı ortaokulda okuduk. Lise de aynı lise tutturduk tesadüfen. Üniversitede de inanın şaşırmam.. :)
Hayatıma giren herkes hep bişiler katmıştır ya da katmaya devam etmiştir. Çoğuyla olmasada görüşmeye devam ettiğim sıkı dostlarım hala var bazı bazı küçükken çekindiğimiz fotoğrafları filan birleştirip gülüyoruz 😂
Görüşmem mi hiç! Başımın dertleri.😕 Grup mesajlarının bildirimini kapattım asdf. İşsiz herifler.
Cevap
34Cevap
Kuzenim ilkokul arkadaşım zaten. Onunla ömür boyu görüşmek zorundayım asf
Onun dışında ortaokuldan 3 arkadaşımla hala görüşüyorum. Liseden de var birkaç kişi.
malesf cezaevine girdim liseden snra o günden snra birkaç arkadaşım kaldı yanımda liseden
Lise arkadaşlarımla görüşüyorum.
*Gecen bol olsun.*
Hayır sadece facebook'tan falan karşılıklı beğeni falan oluyor, arada sırada.
ilk okul arkadaşlarımla yüzyüze olmasada internet ortamında görüşürüz lise deki arkadaşlarımlada dün gece kafayı çektik :)
İlkokul grubu whatsap yapsa kendımı balkondan atarım hepsı yurtdısı master yaptı...
Liseden görüştüğüm yok da ilkokul arkadaşlarımın çoğuyla görüşüyorum.
Orta okuldan 3 kişi falan var sık değil tabi lise arkadaşlarım yok çünkü liseye gitmedim
Evet en çok lisedekiler var diğerleri sosyal hesaplardan
3 tane ilk okul arkdaşım 1 tane ortaokul 2 tanede lise arkdaşımla hala görüşürüm
Okul arkadaşlarımla görüşmüyorum ama dışarıdan tanıdığım çocukluk arkadaşlarımla görüşüyorum.
Yapmıştık öyle bir şey de olmadı. Uyusmadi. Lise arkadaslarimla konuşuyorum ama
Arada ortaokul arkadaşlarımı görüyorum ama özellikle buluştuklarım yok
Bazılarıyla görüşüyorum.
bir kere gorustuk degismis biri gicik oldum bir daha da gorusmedim
Hayır görüşmüyorum yolda indirdim azar azar 😂
Orta okul ve lise dekiler varda ilk okuldakiler yaşıyor mu onu bile bilmiyorum
görüşmez miyiz yav @_serotonin_ asdfghjklşlkjhgf
Kankadan kopulmaz 😂😂
@_serotonin_ hepsiyle tek tek :D görüşürüz demi
Kesinlikle hele de bir grup var en sevdiğim 😂😂
@_serotonin_ asdfghjhgfdsa benim de
Alayının ben ebesini taam mı.
görüşüyorum farkl oluyor
Evet daha dün 4. sınıftaki arkadaşımla buluştuk
Lisedekilerle görüşüyorum
Ortaokuldan sadece bir arkadaşım ile gorusuyorum
hayır hepsini bıraktım
Görüşüyoruz ama ilkokul aşkımı hala bulamadım.
Liseden görüştüğüm arkadaşlarım var 😄
Asla görüşmem nefret ediyorum 😂
Elbette :) samimi olduklarimla kopmadik
Arkadaşlık kavramım en fazla 2 yıl
ilkokuldan var 1-2 arkadaşım..
Evet daha dün buluştuk
Hepsinin canı cehenneme.
İlkokuldakilerle hiç ayrılmadık. Bazılarıyla tabi
Dışarda görüşünce selam veriyorum o kadar.
En yakın arkadaşlarım liseden zaten
Liseyle görüşmeye devam :D
Gormuyorum hic birini
Bazıları ile
Hayır gorusmuyorum
Hayir allaha şükür
Görüşüyoruum
görüştüklerim var.
Evet.
Yani arada görüşürüz
Görüsmüyorum
hayır..
Evet, görüşüyoruz
Çağırmadılar beni
Görüşmüyorum
bir kaçıyla
Evet.
Evet.
Yess evet
Hayir görüşmüyoruz
lisedekilerle evet
Bazılarıyla
hayır
Hayirr
bazen
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar