İlkokul/ortaokul/lise arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz?


İlkokul/ortaokul/lise arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz?


Dün ortaokuldan arkadaşlarım beni bir whatsApp grubuna eklemiş. Çok mutlu oldum. Resimler atıldı. Herkes farklı yerlere dağılmış. Bu yıl içinde buluşma planı yaptık. 😊

Siz eski okul arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz?
İlkokul/ortaokul/lise arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz?
Cevapla