Ilkokul arkadaşlarınız ile hala iletişiminiz var mı?

Hep imrenirdim ta küçüklükten bu yana o arkadaşları ile iletişimi olan insanlara. Taa ki bugün o 2 arkadaşıma rast gelene kadar. Çocukluk arkadaşları gerçekten bambaşka ya 🙈 şu an bunun mutluluğunu yaşıyorum 13 sene geçti o yıllarda telefonlarımız yoktu izler baya kaybedilmiş de nasip kısmet işte böyle bir anımı paylaşmak istedim.😍
Ilkokul arkadaşlarınız ile hala iletişiminiz var mı?
Cevapla