İnsanlar neyin şerefine içer, en son neyin şerefine kadeh kaldırdınız? 


Kendilerinde en az bulunan şeye...
En çok dillendirilir ki, en az bulunduğu ortaya çıkmasın...
Hem yaşanmışlara hem yaşanmamışlara en kötü günümüz böyle olsun diyerek sanırım
İvitt 😄
Senelerdir alkol almıyorum ve en son neyin şerefine kadeh kaldırdım hatırlamıyorum..
Icki icmem
Cevap
37Cevap
Genelde dostluk, aşk, mutluluk, evlilik ve ya benzeri insan hayatındakğ dönüm noktaları ya da insan ruhunun ihtiyaçları üzerine kaldırılır.
İçmek istedikten kederden de içilir mutluluktan da keyiftende yeterki içmek istesin
Eskiden çok içerdim 4-5 yıldır ağzıma sürmedim kimsenin şerefine içmedim atın su içtiği gibi içer yığılır kalırdım
Hiç içmedim desem. Zararlı ya. Sağlığımdan mühim değil hiç bir şeyin şerefi.
Alkol kullanmayalı bayağı bir süre oldu hatırlamıyorum bile yani.
Ben bu aralar etrafımdaki insanların Şerefine değil şerefsizliğine kaldırıyorum.
Gelecek güzel günlerin hatırına diyerek kaldırmıştık kadehlerimizi...
Hayatın.
Genelde insanlar içerken melankolik takılırlar ama ben öyle olmayı sevmem.
Denize karşı kokusunun verdiği huzuru kadeh kaldırdım...
Serefsizlerin ve hiç gerceklesmeyecek hayallerin serefine..
Tatmak için bir 33 CL bir 50 CL bira içtim biri efesti biri tuborg idi ama hiç şerefe içmek aklıma gelmedi tütütütüthhh
Hiç içmedim desem ama bir fikrim var şeref için içmeye gerekmi var
hatırlamıyorum direkt gömüyorum artık kadeh kaldırmadan
En son dün gece kaldırdım kadehimi ve gözlerinin güzelliğine dedim
Icki içerek şeref olmaz
Lafın gelişi 😁
Sarhoş olmayan gönlüme kalksın kadehler sjsjsj
Not: Alkol kullanmıyorum 😃
Şerefine kadeh kaldırdıklarımın aslında bir şerefi olmadığını gördüğümden beri , homo sapiens'lere diyerek kadeh kaldırıyorum.
kadeh kaldırdımda içinde komposto vardı. o sayılırmı 😁
ilk defa içme şerefime başkada yok
2 gun once cok yakin arkadasimin dugununde
Soruyu cevaplar mısın, yanıtını merak ediyorum.. www.kizlarsoruyor.com/.../q7391387-hic-hamam-bocegii-oldurdunuz-muu
En son tatildeyken içtim keyifliydi..
Arkadaşla delirmemize :D sdjsjd
Rövaşatayla gol atmamın şerefine 😂
Eşimle baş başa içtik sarhoşlandık. d
Seneler sonra İzmir'e dönüşümün şerefine :)
En son sevincten icmedim
Şerefsizlerin şerefine
ben alkol kullanmadım da Gr a önce
Alkol kullanmıyorum..
Her şey için içilebilir.
Gidişimin şerefine içtik en son
kendime içiyorum
alkol almıyorum
En son o geldiğinde kadeh kaldirmistim
bir iş sözleşmesinde, başarıya..
Scollll
Yeni kararların şerefine.🍷😄
kadeh kullanmıyorum
Alkol kullanmıyorum
Sağlık
Kadeh kaldırmam
Baldızın
Ne kadar onemli bir soru
Bir zafer kazanmıştım kendi adıma
Alkol kullanmıyorum
Hatırlamıyorum
Buruk bir yüreğe
mutluluğa
İnsanlar aptal
İcmem
Bilmem
Icki icmem
İçki içmiyorum.
Icki icmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar