Yakışıklı erkek-çirkin kız olayı nasıl gerçekleşti yaşayan varsa anlatsın?

görmedim ama bazıları ısrarla der - erkek çok yakışıklıydı ama kız hiç güzel değildi-
bana mantıksız geliyor çünkü her insan bir yerde beğenebileceğini ister ve burda beklenti yükselir. Kızın fiziği iyi değilse yüzü güzeldir olur ya da tersi ama her ikiside yoksa zor
karakter ve zeka önemli ama bu kadar öne geçebilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Yakışıklı erkek-çirkin kız olayı nasıl gerçekleşti yaşayan varsa anlatsın?
Cevapla