Çok soğuk kanlıyım nefret ediyorum kendimden

ailem akrabalarım herkes bana cok soguksun diyo bıktım artık ya beni böyle kabul etmiyo kimse hayatımdan bezdim yemin ederim . annem ve babam sürekli onurumu gururumu kırıyo bu yüzden. napıyım sıcak olamıyorum utanıyorum çekiniyorum kendime güvenim yok hiç. babamla konuşamıyorum hiç kasılıyorum oda sürekli bunu yüzüme vuruyo napıyım ben ya napıyım ?
Çok soğuk kanlıyım nefret ediyorum kendimden
Cevapla