+1 yılBence en büyük sebep " insanları çok umursamak " genelde öyle insanlar insanların kendisi hakkında ne diyeceğini çok umursadığı için ne yaparsa yapsın bir özgüven sorun olur.
Yanlış arkadaşlıklar. Misal benim egolu bir arkadaşım var. Egosunu tatmin ederken ister istemez beni aşağılıyor. Bende onu sevdiğim için dediklerini umursuyorum.
Yetiştirilme tarzı , şiddetli geçimsizlik içerisinde ilgisizce büyüyen çocukların çoğunda olan bir durum.
Trajik bir aşk aşağılanması. Genelde günümüzde bazı hatsizler tarafından birine aşk itirafı yapılınca burunları havada olduğu için aşağılama yapıyorlar.
Yani en büyük etken umursamak. Dışarıyı çok umursamazsan özgüvenin sarsılmaz. Tabi özgüven ve egoyu karıştırmamak gerek.126 Yorumla- +1 yıl
herkes benim arkamdan konuşup millete bu adamdan uzak dur pisliğin teki diyerek beni tanımayan insanların kafasını karıştırıyolar ve benden uzak duruyolar şimdi umursamamak mı lazım? bu gidişle hep yalnız kalırım ben
- +1 yıl
Evet umursamamak lazım. Zaten yalnızken mutlu olabilince bir daha kimseye ihtiyaç duymuyorsun merak etme.
- +1 yıl
yalnızlık iyi bişey değil psikolojik olarak sorun oluyo insanda ezik hissediyo yetersiz hissediyo mutlu olan insanları kıskanmaya başlıyo
- +1 yıl
Bence bu kişiden kişiye göre değişir. Tabi öyle bir durum yok mu? Var. Ama bence insan yalnız kalınca çok güçlü oluyor çünkü kaybedecekte bir şey kalmıyor, istediği bir çok şeyi yapabiliyor. Yani eziklikle alakası yok. Sen eğer yalnızken güçlü ve sert durabilirsen seni kötüleyenlere karşın zaten sana artık bok atamazlar. Yani bazenleri imaj önemli olabiliyor. Zaten sen güçlü bir imaj çizince ezik hissetmediğin içinde kıskanmıyorsun.
- +1 yıl
sevenin olmayınca kendini ezik hissetmen cabası
- +1 yıl
Sevilmek neden senin için neden bu kadar önemli?
- +1 yıl
umursanmamak adam yerine konulmamak nefret edilmek. yeter artık yeter birisi de sevsin lan beni
- +1 yıl
Bence sevmesin. Şimdi umursanmadığına üzülüyorsun ya ama yine insanı en çok sevdikleri üzer.
- +1 yıl
ben üzmem
- +1 yıl
Ama onlar seni üzer.
- +1 yıl
bn sevmiceğime yemin ettim ztn sevmem ki kimseyi. beni seven beni niye üzsün
- +1 yıl
Ne biliyim hep öyle oluyor. Beni hep sevdiklerim üzdü yani. En yakınım dediğim insanlar üzdü. Benden nefret eden çok kişide oldu gerçekten. Ama onları umursamadım. Bu yüzden beni üzemediler.
- +1 yıl
sende seni sevenleri üzdün
- +1 yıl
Evet.
- +1 yıl
hata sende o zaman suçu millete atma
- +1 yıl
Ben sadece birini üzdüm. O en yakın arkadaşımdı. Hata kabul edip aylarca beni affetsin diye peşinden koştum. Sonra kızın beni yalnız kaldığı ve arkadaşı olmadığı için kullandığını öğrendim bana " aslında seni hiç sevmedim sence umrumda mısın " Dedi. Yinede onu affettim. Suçu millete felan atmıyorum. Hepimiz insanız hatalarımız oluyor.
- +1 yıl
sevmek aptallıktır. nefret ise güçtür. güçlü olacaksan nefret ediceksin
- +1 yıl
Sevmek aptallık felan değil. Sevmek iyiliktir. Ama sen sevgini gidip seni sevmeyen insanların peşinde tüketirsen aptallık olur. Nefret güç değildir. Nefret zayıflıktır. Çünkü nefret edince sevgiden yoksun olursun. Sevgin kadar güçlüsün. Ben seni anlamadım ya. Sen sevilmek için seviyorsun o zaman. Ben hiç sevilmek için sevmedim ki... Ben sevmek için sevdim bir nedeni yoktu. O yüzden seni anlamıyorum şuanda.
- +1 yıl
sevilmek için severim ben sadece beni sevmeyeni ben neden seviyim? kendin dedin seni sevmeyeni sevmek aptallıktır diye. benim için sevmek zayıflıktır asıl nefret ise güçtür. bütün insanların canı cehenneme hepsinin Allah bin belasını versin hepsinden nefret ediyorum. beni seven çıkmicaksa tez zamanda gebersin herkes
- +1 yıl
Yazdığın her şeyi tekrar oku lütfen. En çokta bu son yazdığını. Çünkü bu son dediğin yalnız olmanın sebebi. Ya yalnızlığı sev ya da insanları. Yoksa nefretle öleceksin.
- +1 yıl
insanları sevmiyorum. çünkü onlar da beni sevmiyor nefret ediyor
- +1 yıl
Bak umursama. Nefret edenleri umursama. Sevilmeyi umursama. Arkandan konuşulanları umursama. Kendini sev. Gerçekten sevgiyi yakıştırdığın birini bul ve sev. Sadece sev işte. Belkide karşındaki insanlarda senin gibidir. Sevilmek için seviyordur. Belki sen seversen onlarda seni sever. Ama ben sevilmek için sevmem , sevilmek için sevenin sevgiside zaten benden uzak dursun. Bu sevgi değil resmen ihtiyaç gibi bir şey olmuş sende .
- +1 yıl
o kadar nefret ve sevgisizlikten sonra ihtiyaç olur tabi
- +1 yıl
Umursama işte.
- +1 yıl
benden nefret edene nefret ederim o kadar
- +1 yıl
Ben umursamam. Neyse sen bilirsin.
En İyi Cevaplar
Kendini yetersiz bulmasi. Yani bu fiziksel anlamdada olabilir karakter yetenek para vs vs. Kendini bir alanda yetersiz buluyosa ve etraftaki insanlarla kiyasma yapiyosa kesinlikle ozguvensizdir. Bunun yani sira aile baskilari arkadas ortamlarinda ona karsi gosterilen tavirda ozguvenini zedeleyebilir. Kisi kendini baskalarina begendirme cabasindaysa baskalarinin onayiyla birseyler yapiyosa da yine ozguvensizdir. Bunlari kendimden yola cikarak soyluyorum...
09 Yorumla- +1 yıl
özgüvensiz insanları da sevin o zaman
- +1 yıl
yakışıklı erkek buldun mu özgüvenin gelir
- +1 yıl
O zaman çirkin sev
- +1 yıl
Sevgilin de maşallah uzun yakışıklıdır
- +1 yıl
Kısa dediğin 1.70-1.80 arasıdır
+1 yılKendisi...
Büyük sebep sadece bu.
İnsanlar ne der diye düşünmesi, kendini hep kötülemesi, sevmemesi...
Benim de boyum 1.65, yakışıklıyım, uzunum diyorum kendime.
Motive etmeliyim böyle, üzülmeye yer yok.
Ben gayet iyiyim diyorum, özgüvenliyim işte.
Diğer insanların ne dediğini umursamam, pis insanlardır kötülemek isteyenler.10 Yorumla
Kızların genel olarak tipi önemsediğini sanmıyorum kimisi sadece paraya bakıyor (bunun içinde şan şöhret populerlik ünlü olmak da var) kimisini var gercekten hayatındaki erkeği o olduguna inandığı insanın sadece hu
03 Yorumla- +1 yıl
olay sadece kızlar değil. genel olarak insanların beğenmemesi yargılaması aşağılama gibi şeyler de var
- +1 yıl
asosyallik bir yaşam tarzı değildir kimse asosyal olmak istemez. onu asosyalliğe iten insanlardır. iletişim kopukluğu ise o da insanlar yüzündendir. karşısındakini ciddiye almıyo dinlemiyo yokmuş gibi davranıyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
+1 yıltabikide aile
eğer çocuga hiç bir işi kendi başına yapmasına izin verilmezse sürekli düşünceleri alaya alınırsa kendi güvenini yitirir devamli her konuda yardım edilirse de aynı şey olur
bu sefer bir karar alırken onaylanma isteği oluşur sürekli başkalarının fikirlerini onaylar çünkü kendi fikirleri söndürülmustur
anne babalara is düşüyor kisacasi13 Yorumla- +1 yıl
hepsini yaşadım valla aileden de insanlardan da
- +1 yıl
Ben de çok yaşadım bunları ama zamanla insan aşıyor hepsini gerçekten iyi işler yaptıkça insanın kendine güveni geliyor bir de birlikte olacağın kız arkadaşın öz güvenini artırabiliyor ben o şekilde atlattım çalıştım çabaladım iyi şeyler yapmaya uğraştım önemli olan pes etmemek
- +1 yıl
iş güç neyse de kız arkadaş işi zor. kısa erkeklerin hiç şansı yok bu durumda he varsa da tipten kazanıyordur benim bok gibi suratım var
+1 yılLisede sivilcelerim yüzünden özgüvenim baya kötüydü herkes kötü yorum yapıyodu. Sevgilim vardı ondan hoslanan bir kızda demiski sevgilime o kızın suratı çok kötü nasıl çıkıyorsun onla ben kendime sürekli bakım yapıyorum demis. E napalım sivilce bakım yapmakla geçmiyor! Ama ilaç kullandım geçti bencede özgüvenin en büyük etkisi dış görünüş
10 Yorumla
+1 yılbak ben eskiden öyleydim sus pustum şimdi panter gibiyim birazda çılgın bir çevre yapmalısın ama herşeyi dozunda yap 2 seneye kalmaz öz güven patlaması yaşarsın
016 Yorumla- +1 yıl
bok suratlıyım diyorum ya
- +1 yıl
hasbinAllah b.. surat ne ya ayiip bak kendine erkek bile bakim yapnca değişir ayrica ne cirkin ozguvenliler var
- +1 yıl
öyle deme bence elin ayağın tutuyor şükret, milyonlarca insan var güzel değiller ama sempatikler, hayatı yaşamayı seviyorlar, bence kimse için kendini kısıtlama, insanın dış görünüşüyle yargılayan adi insandır, allah bilir anan baban ne zorluklarla seni bu yaşa getirdi, onlar senin böyle düşündüğünü duysalar çok üzülürler bence insanın kalp güzelliği önemli..
- +1 yıl
@Gökbörü0693 bakım fitness hiç biri işe yaramadı. tip bok olunca bok olur
- +1 yıl
özelden foto at o zaman dediğin kadar varmısın bakalım
- +1 yıl
ailem bu düşüncelerimi biliyo ztn. bok suratlı olduğuma katılan sürüyle insan var kız erkek farketmiyo
- +1 yıl
kalp güzelliği önemli diye adamı enayi yerine koyma. hepiniz tipe göre adam seçiyosunuz. tipi iyiyse o zaman karakterini tanımaya çalışıyosunuz atta hiç çalışıyosunuz direk atlıyosunuz. tipsiz görünce direk kaçıyosunuz adam yüzünü göstermeden tanıtsa ve karakterini beğenseniz iş resim gösterdikten sonra bozuluyor
- +1 yıl
kendinle barışık olman lazım yoksa hayat boyu kaybedersin..
- +1 yıl
çirkin biri ztn kaybetmeye her zaman mahkumdur barışık olsa ne yazar siz gelip adamın ağzına sıçtıktan sorna
- +1 yıl
sende kendine göre kız bul seni sevecek birini bul, güzellik geçici 60 yaşındaki bir insan güzel olurmu tabikide olmaz o yüzden seni sevecek birine değer ver
- +1 yıl
bu kadar red yedikten sonra ben artık arayışa girmem
- +1 yıl
vala sen kendini çok ezik gösteriyorsun herkesin yanında böyle yaparsan seni dışlarlar
- +1 yıl
akışına bırak illaki seni sevecek biri çıkar karşına acele etme bence
- +1 yıl
ben değil tipim ezik gösteriyor. hele hele boyum ezik gösteriyor. kısa boy erkekte eziklik güçsüzlük ve iticilik ya size göre ondan
- +1 yıl
ben ne desem nafile sende bu düşünceler değişmedikten sonra sen hep kaybedersin
- +1 yıl
düşüncelerimi anca siz değiştirebilirsiniz. kendim değiştiremem. hergün aşağılanıp dışlanan bir insan olumlu düşünebilir mi? bilimsel düşün
+1 yılDış görünüşe takılanlar için zeki olmamak, takılmayanlar içinse bilgisizlik en büyük özgüvensiz olma sebebidir. Çirkin ama özgüveni yüksek insanlar tanıyorum gerçekten zeki olan.
08 Yorumla- +1 yıl
hah zeki ama yakışıklı olsun istiyo herkes
- +1 yıl
Zeki ama yakışıklı değilsen kendine güvenmemenin seni yakışıklı yapmayacağını bilirsin ve bunu umursamayarak -görmezden gelme değil- hayata devam edersin.
- +1 yıl
estetik var param olsa teredütsüz gidicem servet harcicam. bu bok suratı iyileştirmek için çok para isterler
- +1 yıl
Yakışıklı olsa bile kızların beraber olmaktan kaçtığı çok erkek var. Estetiğe para biriktirirken kendini geliştirmeyi de unutma.
- +1 yıl
kızlar beyisnzi yakışıklıların peşinden koşuyo. zeki isteyenle zeki olan kızlardır ama yakışıklı değilse benden uzak olsun derler
- +1 yıl
Aptal kız çekilmez emin ol. Zindan eder hayatı. Ne geçim derdi bilir ne de iletişim. Olacaksa zeki olmalı. Yoksa sadece fazlalık oluyorlar.
- +1 yıl
Zeki kızlar da zeki erkeğe baktığına göre ikisine de sahip olmaya çalışmak lazım.
- +1 yıl
yakışıklı olmadıktan sonra zor o iş
+1 yılDis görünüş ve toplumdan gördüğü saygıda büyük etkidir toplumda ve ailede edilirse surekli kendisine öz güveni olmaz aslında isin temeli aileden geliyor
09 Yorumla- +1 yıl
o zaman neden özgüvensiz insanları kötülüyosunuz?
- +1 yıl
Özgüveni olmayan insanlar genelde ezilirler iste kendini ezdirmemek icin insanın kendisine güveni olmasi gerekiyor ve bu kişiden kişiye değişir mesela ben kimseyi ezmem ezilenin yanında olmayı tercih ederim
- +1 yıl
neden ben görmüyorum ezilenin yanında olan bir insanı
- +1 yıl
yanıma gel gösteriyim kardeş😁
- +1 yıl
yanına niye geliyim ya?
- +1 yıl
ezilenleri koruyan birisini görmek istiyorsan
- +1 yıl
görmek için o kadar km yol kat edemem kusura bakma
- +1 yıl
ciddi degilim zaten 😁
- +1 yıl
o zaman sus
cocukken yasadiklarida olbilir. Anne ve Baba ni davranislari cocuklarda Ileri yaslarda özgüven eksikligine sebep olabiliyor. Ama yazdiklarinada katiliyorum buda bir faktör olabilir sadece.
02 Yorumla- +1 yıl
ben hayatımda çok dışlandım
- +1 yıl
O da bir etken tabi. Insan dislaninca daha cok kendini göstermeye biseyleri ispatlamaya calisiyor sanirim. Ben dislanmadim acikcasi ama annemle aram pek iyi degildi. Ben kendi cocuguma mesela öyle davranmam bundan kendime ders cikardim Hayat bu iste kimisini anasi babasi, kimisini arkadasi ya da kirk yabanci illaki biri bir iz birakiyor. Ama sonradan tabi kendi ayaklarimin üzerinde durarak, yanliz basima biseyler basarinca özgüvenim cok Sükür yerinde.. cok güzel olmayabilirim ama ben baskalarinin ne düsündügünü ya da beni begenmesini takmiyorum... mutluyum böyle :)
+1 yılbence kilosu zayıf olsa ya da fiziği girdiği ortamlarda geri durmaz tamam yüz güzelliği de önemli ama zaten onu makyajla hallettikleri için
034 Yorumla- +1 yıl
erkek napsın?
- +1 yıl
o doğal davransin ya millet ne der diye dusunmesin bence dusunceleri dikkat çekebilir çevrede
- +1 yıl
tipi beğenilmeyenin karakteri merak edilmiyo maalesef. tipi beğenmedi mi direk eliyo o erkeği
- +1 yıl
sanal alemde dediğin gibi olabilir ama doğal ortam da çekinme bence ne düşünüyorsan söyle belki senden hoslanacak kizla aynı ortamdasin ama sen geri durduğun için olmuyor
- +1 yıl
kız beni görünce direk kaçıyo diyorum. ortamlarda da direk hedef ben seçiliyorum beni ciddiye alan olmuyo açığımı yakalamaya çalışıp ezmeye kalkıyolar. benden hoşlanacak beni sevecek kızın da aklından şüphe ederim
- +1 yıl
senle dalga geçiyorlarsa onlar geçmeden sen geç kendin ile başkasına fırsat vermeden heveslerini kursaklarinda bırak kaçan kızdan sana hayır gelmez zaten boşver
- +1 yıl
ben buraya fotomu koysam özelden bana küfür rekoru kırılırdı
- +1 yıl
abartma canım o kadar da değil
- +1 yıl
belgelerle açıklardım da sana sildim mesajları
- +1 yıl
milletin dedigini düşünerek ten yaşayınca mutsuz oluyorsun bı de umursamadan yaşa hayatın daha güzel olmaz mı
- +1 yıl
hergün yaşarsan umursarsın artık
- +1 yıl
üzerine fazla gittikleri için mi bu kadar öyle diyorsun ama dediğin gibi olmuyor tarzin da cevap veriyorsun bunyen alışmış gibi bunları çok duymuş da yeni bir tavsiye bekler gibisin
- +1 yıl
ölmemi isteyenler oldu
- +1 yıl
bunlar da pek bir insafsızlarmis öyle şey mi olur
- +1 yıl
lakabım da bok surattı
- +1 yıl
değişik insanlarin olduğunu biliyordum da anormal olanlardan şüpheliydim
- +1 yıl
profile fotomu koysam özelde herkes ana bacı küfrederi hatta bir kere yaşadım bu olayı
- +1 yıl
inanması güç ama öyle diyorsan öyledir
- +1 yıl
şimdi koysam sana göstersem ağzıma sıçarsın
- +1 yıl
abartma o dediğini terbiyesiz ler yapar yorum yapmam olur biter 😂
- +1 yıl
doğru içinden küfredersin
- +1 yıl
ben küfretmem ki
- +1 yıl
o zaman hakaret edersin
- +1 yıl
etmem ya niye edeyim
- +1 yıl
senin kendi isteğin miydi bu beden hayır
- +1 yıl
hayır o ayyaş yaratıcının isteğiydi. beni yaratırken çekmiş kafayı içmiş böyle skik bir beden ve surat vermiş
- +1 yıl
bence sen normaldin böyle konuşa konuşa carpildin
- +1 yıl
bak bu olasılık daha mantikli geldi
- +1 yıl
çarpıldım? hergün Allah'a küfür eden kafirler neden çarpılmıyo? adam maşallah tipi daha da iyileşiyo yani. ayrıca ben Allah'a çirkin olduğum için kötü konuşmaya başladım çünkü beni yaratan bu bok suratı veren o
- +1 yıl
sadece çarpılma yuze mi yansiyor sanıyorsun
- +1 yıl
hiçbir şey göründüğü gibi değil dir
- +1 yıl
Allah benim belamı doğuştan vermiş ztn. sevmemiş böyle yaratmış. beni böyle skik yaratan bir yaratıcıya da kulluk etmek zorunda değilim
- +1 yıl
sözün bittiği yer bunun ahireti de var
- +1 yıl
Allah eminim cennete çirkin olan insanları almicaktır. cennetini kirletmek istemez o. severek yarattığı yakışıklı erkekleri alır o ayrımcı
bir sürü sebebi olabilir. Çocuklukta ailesi tarafından değer verilmemiş insanlarda özgüvensiz olabiliyor
03 Yorumla- +1 yıl
O zaman neden özgüvensiz erkeklerden nefret ediyorsunuz?
- +1 yıl
Hee yok adam özgüvensiz olunca direk kaçıyosunuz
+1 yılKüçükken en sevdiğim hikaye çirkin ördek yavrusuydu. Galiba cevabı bu hikayede saklı.
13 Yorumla- +1 yıl
o hikayede yavruyu herkes dışlıyodu sevmiyodu noldu büyüyünce güzelleşti herkes sevmeye başladı. yani iş dış görünüşte biter. dışın ne kadar iyiyse o kadar çok sevenin olur
- +1 yıl
Özgüveni yoktu. Neden yoktu? Farklı olduğu için.
Hikayenin tamamını bir metafor olarak değerlendiriyorum.
Ve evet dış görünüş özgüven sorunlarında önemli. Ama çevre etkisi daha önemli. Hikayedeki gibi. Çevrenin etkisi olmasa niye dış görünüş önemli olsun ki zaten? - +1 yıl
doğru adam önce dış görünüşünü beğenir ama şerefsizz insanoğlu o adamı aşağılar
Özgüvensiz olmasındaki en büyük sebep salak olmasıdır. Akıllı insan özgüvensiz olmaz.
07 Yorumla- +1 yıl
Özgüvrnsizlik salakk olmak ile ilgili değildir hiç bir zaman. Hiç kimse durduk yere özgüvensiz olmaz onu öyle yapan sizlersiniz. Adamı sürekli eleştir alay et tipine küfret senden bir bok olmaz de yaptığı işi umursama tınma yokmuş gibi davran adam tabi özgüvensiz olur adamın her bokunu eleştiriyosunuz
- +1 yıl
Sizin gibi alaycı egoistler böyle konuşur ztn. İnsanlık denen bişi yok sizde. Sürekli ayağımızı kaydırma peşindesiniz. Asıl salakk sizlersiniz. Düşük IQnuzla insanları eleştirip güvenlerini zedeliyosunuz
- +1 yıl
Egoisti ben sen yokken biliyodum koçum artisliğin lüzumu yok. Kendini bir bok zanneden gereksiz özgüvenli insanları aşağılayan tiplersiniz. Sizin tek getiriniz tip lan sadece kafa yok kafa
- +1 yıl
Sen kendine bak önce
+1 yılaileden başlar hayatta yaşadıklarına kadar uzanır. Binlerce sebep olabilir.
04 Yorumla- +1 yıl
madem öyle özgüvensizler neden nefret ediliyor?
- +1 yıl
O kişilik problemi ben insan ayrımı yapmam.
O öz güvensiz bu tipsiz diye ayrım yapmıyorum. - +1 yıl
yapmam diyenlere çok inandık ama gerçek yüzleri çıktı ortaya
- +1 yıl
Tanıdıkların kötü diye herkez kötü olacak diye bir kural yok. Ayrım yapan insan boş insandır.
+1 yılailenin yetiştirme tarzı, çevrenin etkileri, falan filan. Emin ol seni anlıyorum...
05 Yorumla- +1 yıl
o zaman neden özgüvensiz insanlara tahammülünüz yok?
- +1 yıl
Bende özgüvensizim?
- +1 yıl
niye çirkin misin?
- +1 yıl
Burnum doğuştan yamuk bu seste boğukluk gösteriyor 18 yaşımda dğzeltilecek bir de yine doğuştan gelen bir hastalık olarak damak yarıklığı var bu da küçük dilin normalin yarısı hatta çeyreğine indiriyor bu da seste yine bozukluk gösteriyor. Cildim küçükken bir kaç sorun yüzünden yağlanmaya başladı. ve brokoli yüzünden egzamam var.. Cild sorunu da yakın zamanda düzeltilecek ama ilkokul ve ortaokul yıllarında etraftan az çekmedim bunlar yüzünden. Sonuç olarak özgüven problemi. Kalabalık ortamları fazla sevmiyor ve çıktığım zaman asabi oluyorum... :/ sorun büyük..
- +1 yıl
aynı ben valla son cümlen
Dış görünüş çok etkili değil insan da biter her şey ne kadar güzel bir dış görünüşe sahip olursan ol iki kelime edemiyorsan bir insana çekiniyorsan hata sendedir.
01 Yorumla- +1 yıl
Dış görünüşü iyi olan her insan krndini çok kolay belli edebilir ağzı da iyi laf yapar yapmasa bile ztn yine gözler sendedir
Dış görünüşle alakası yok ne insanlar var 😄 yetiştirme tarzı ve çocukluk dönemi bence
012 Yorumla- +1 yıl
nası alakası yok. hangi çirkinde özgüven var? çocukluk döneminde çok aşağılandım dışlandım aile de şiddetli geçimsizlik vardı üstüne bok suratlı olunca özgüven bir gram bile yükselmiyor
- +1 yıl
o zaman özgüvensiz erkekleri kötülemek yerine anlayın dinleyin ama bu kabiliyet hiçbirinizde yok
- +1 yıl
yalan mı? özgüvensiz bir adam görünce siz de bir darbe vuruyosunuz üstüne ondan sonra adam intihara kalkışıyo
- +1 yıl
soğumasan şaşarım ztn anlamak dinlemek denen bişi yok ki sizde. adam özgüvensiz mi çıktı? şutla hemen
- +1 yıl
sizin bana karşı ön yargılarınız ne oluyo? buraya fotomu koysam ağzıma sıçarsınız be. gerçek hayatta tipimi tecavüzcüye benzeten biri polise ihbar etti zor kurtuldum
- +1 yıl
niye çok mu çirkinsin?
- +1 yıl
alla alla
+1 yılYargılama ve daha once hedeflerine ulaşamamadır sanırım
01 Yorumla- +1 yıl
hedeflerine çalıştığında ulaşırsın tabi biraz da şans işi oluyor fakat özgüvensizliğin asıl sebebi insanlar tarafından beğenilmeme sevgisizlik ve dışlanma
Bu twbi ama baze yakısıklı adam kendini tipsiz hörüyor
020 Yorumla- +1 yıl
onlar ultra gerizekalıı
- +1 yıl
kızlar peşinde ve sen hala tipsiz mi görüyon kendini?
- +1 yıl
yaklaşan olmuş en azından bana kimse yaklaşmadı
- +1 yıl
ben 10 kere ettim hepsinde de red yedim
- +1 yıl
yakışıklıysan git et reddedilmezsin
- +1 yıl
görmeden bişi diyemem
- +1 yıl
gayet iyisin baby face'sin boyun da uzun gibi ee seni seven çok olur
- +1 yıl
boyun uzun 1.81 orta değil. gayet iyisin ortaya at kendini. beni görünce ztn haline şükredersin haberin yok be
- +1 yıl
tipe bakmayan kız yok ki. bakmıyorum kişilik önemli benim için diye bile yakışıklı şerefsizzle elele tutuşuyodu
- +1 yıl
öyle maalesef
Yetiştirilme tarzı kesinlikle ne kadar baskı ne kadar çok uyarı o kadar güvensizlik iğreti hissetme durumu kesinlikle anne baba etkisi özgüveni şekillendiriyor
04 Yorumla- +1 yıl
peki neden özgüvensiz insanlar herkes tarafından alaya alınmaya devam ediyosa yaptığı işler için. o zaman neden sevilmiyolar?
- +1 yıl
tipsiz biri alay ederse ztn millet haklı bulur ondan sonra yine kimse sevmez dışlarlar
+1 yılYetiştirilme tarzı bence şimdi yine kabul etmicen 😂
01 Yorumla- +1 yıl
yoo haklısın aile baskısı da var
+1 yılKatılıyorum aynen öyle bu ek olarak cevrede çok önemli
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılFarklı sebepler de vardır, rahatsızlık hastalık doğuştan gelen bir sıkıntı verici durum gibi
03 Yorumla- +1 yıl
Engelli insanlara bile iyi davranırlarken sadece tipsiz olanlara hayvan gibi davranıyolar
- +1 yıl
Şerefsizler işte onların ben ta ya
- +1 yıl
A...
+1 yılTiple ilgisi yok...
Cem yılmaz okan bayülgen en güzel örnekleri...03 Yorumla- +1 yıl
onlar ünlü. sıradan bir insan için konuşuyorum ben
- +1 yıl
Farketmez çenen olucak...
- +1 yıl
ortamda çenesi olana ddeğil tipi olana bakıyolar kardeşim. bir ortamda dikkat et gözler hep yakışıklı olandadır. tipsiz bir erkek hiç dikkat çekmez istersen cem yılmaz ol yine de kaale almazlar. test edildi onaylandı kendimce
+1 yılailenin yetiştirme tarzı
gerçi bende biraz ters tepti de neyse :D020 Yorumla- +1 yıl
bende hepsi var. aile dış görünüş sosyal hayat
- +1 yıl
hepsini yenebilirsin
benim de ailem özgüven az olacak şekilde yetiştirdi
çok güzel değilim
çok çevrem yok
ama özgüvenim iyidir
her şey insanın içinde bitiyor. - +1 yıl
insanlar seni beğenmedikten sonra özgüvenin olmuş neye yarar?
- +1 yıl
o zaman seni begenmelerini sagla
- +1 yıl
her şey kaş göz degil ki
- +1 yıl
bok suratlı ve tıfıl olduktan sonra kendimi niye beğendirmeye uğraşiyim? karakterimi bile kimse merak etmiyor gören kaçıyo
- +1 yıl
yetenegin yok mu hiç
- +1 yıl
yeteneğim var müzik yeteneğim var 9 senedir çalışıyorum ama hiç bir getirisi olmadı. tipsiz bir adamın müzikle uğraşması kadar saçma bişi yok diyip beni kapı dışarı ettiler
- +1 yıl
sanmıyorum, direkt öyle mi dediler? :/
- +1 yıl
yalan mı söylicem sana dediler diyorum işte ya
- +1 yıl
yetenekle tipin ne alakası varmış acaba
- +1 yıl
şarkıcılara bak hepsi yakışıklı uzun boylu sen hiç kısa ve tipsiz şarkıcı gördün mü?
- +1 yıl
evet ed sheeran
- +1 yıl
taş gibi sesi yetenegi gitarı var severim şarkılarını çok ünlü ama boy ve tip 0 tombik kısa boylu :D
- +1 yıl
ed sheeran'a bende hayranım hatta shape of you parçasına remix yaptım yakına youtube'a koyucam fakat ed sheeran tipsiz değil sen tipsiz görmemişsin
- +1 yıl
kardeşim en büyük hayranlarından biri 1000 tane fotografına bakmışımdır gerçekten hiç yakışıklı degil hiç
- +1 yıl
nerde değil ya çok tatlı bir yüzü var
- +1 yıl
yakışıklı mı?
- +1 yıl
bence yakışıklı
- +1 yıl
hmmm
+1 yılBencede dediğin gibi heleki tipi kötüyse onun geri dönüşu hic yok
06 Yorumla- +1 yıl
yalnız iş sadece tiple de bitmiyo sizlerin o adamı çirkin diye ezip aşağılamanız da var
- +1 yıl
Tamam işte bütün sıkıntı bu önyargılı davranmak karşimizdakinin öz güvenini yok edebilir
- +1 yıl
resimdeki sensen çirkin insanları ezmekten büyük zevk alıyosundur %100
- +1 yıl
O kadar egoist degilim ve öyle insanlarla işim bile olmaz yine gereksiz bir ön yargı nerden biliyorsun %100 ezdiğimi?
- +1 yıl
yakışıklı erkeklerin büyük zevkidir kendisinden kötü olan birini gördü mü ezmeye başlar. bu yüzden yakışıklı erkeklere kinim var nefret ediyorum. sen buna kıskançlık diyebilirsin ama ben buna yakışıklı erkeklerin gereksiz egosundan dolayı diyorum
- +1 yıl
Yakışıklı olmak göreceli birşeyir bence karsindakine göre sen yakışiklisindir ben tipsizimdir veya tam tersi ama asla ezikleme gibi kötü bir huyum yoktur egosu olan insanlardan bende nefret ediyorum bunun yakisikli olup olmamakla hic bir ilgisi yok
+1 yılÇok asıldığındandır belki
01 Yorumla- +1 yıl
çok komiksin amca
+1 yılAilede çok önemli bir etken
010 Yorumla- +1 yıl
neden o zaman özgüvensiz insanları sevmiyosunuz üstüne nefret ediyosunuz?
- +1 yıl
çğnkü özgüvenli olabilmek kendi elinde olan birşey evet aile fizik gibi şeyler özgüvensiz olmaya etken ama bunları aşmak kişinin kendi elinde
- +1 yıl
Kendi elinde değil hergün nefre edilip dışlanıyorsa sittin sene özgüven kazanamaz önce sizin o insana saygı sevgi göstermeniz gerekir destek çıkmanız gerekir ama aksine dışlıyosunuz
- +1 yıl
Benim öyle insanları dışladığımı nerden çıkardın?
- +1 yıl
Adam özgüvensiz olunca kaçıyosunuz yanından
- +1 yıl
Bu kadar irdelediğine göre özgüvensizsin herhalde
- +1 yıl
Sayenizde. Hayatta o kadar ezilip dışlandıktan sonra böyle olduk sizin yüzünüzden
- +1 yıl
Tamam da neden beni genellemenin içine alıyorsun benim insanları dışladığını nerden çıkardın? Kendi özgüvensizliğinin suçunu başkalarına atma. Ben kimseyi dışlamam aksine elimden geldiğince destek olmaya çalışırım Çünkü bende öyle bir dönemden geçtim ve yalnızdım.
- +1 yıl
Özgüvensiz olmak da mı suç oluyo? Siz adamın ağzına sıçın sonra suçlusu o olsun bir defol ya
- +1 yıl
Arkadaşım ben sana suçlusun dedim mi hasta mısın nesin anlamadım ki. Kimsenin seni dışlamasına üzmesine izin verme sen olduğun gibi değerlisin niye insanların ne dediğine bu kadar takılıyorsun
duygusal olması bence
04 Yorumla- +1 yıl
duygusallıkla alakası yok
- +1 yıl
duyguyla alakası yok dış görünüş ve insanlar tarafından dışlanmışlıktır özgüvensizliğin sebebi
+1 yılbaşkasına göre kafasını şekillendirmesi
02 Yorumla- +1 yıl
öyle bişi yok
- +1 yıl
öyle kanka. Başkasını çok taktıgın içi bu şekildesin. İnsanları önemsediğin sürecede bu çukurda kalacaksın. Yaşadıkların iyi şeyler değil ama değiştirmekde senın elinde. Birşeyleri değiştirmelisin. Düşüncelerini. İnsanlarla savaşamazsın onlar çok sen azsın teksin dostum. Önemseme bu kadar basit. Takmaa
+1 yılkendini geliştirememesi..
01 Yorumla- +1 yıl
Yanlış. İşinde mükemmel olup da özgüvensiz olan insanlar tanıyorum. Başlıca sebebi insanların beğenmemesi ve ezmesi dışı çirkin olması
+1 yılhelal vallaha her lafın doğru senin
00 Yorumlatiple alakalı pek alakası yok ruhsal psikolojik
01 Yorumla- +1 yıl
çok alakası var. çirkin diye ezip aşağılanan biri nası özgüvenli olabilir?
Çevresinin eleştirileri
04 Yorumla- +1 yıl
Evet sizin gibi egoistler mesela. Aslında egoist katliamı yapmak lazım
+1 yılyetiştirilme tarzı
02 Yorumla- +1 yıl
ve insnalar tarafında beğenilmeme
- +1 yıl
evet oda doğru
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bir sürü sebep var
01 Yorumla- +1 yıl
ama en başta dış görünüş geliyo
+1 yılbence ailesidir
05 Yorumla- +1 yıl
o zaman özgüvensizlerin neden dışlıyosunuz?
- +1 yıl
hiç dışlamadım hatta hep daha çok yanlarında olmak istedim
- +1 yıl
he canım he
- +1 yıl
yaaa inanmaaaa inanmak zorunda değilsin ve inandirmak zorunda değilim biliyorsun dimi?
- +1 yıl
valla böyle söyleyip gerçek hayatta özgüvensizlerin ağızlarına sıçıyosunuz ezmek aağılamak egonuzu tatmin etmek için adam arıyosunuz ama gün gelicek o ezdikleriniz sizden büyük intikam alıcak
Yaşadıkları
01 Yorumla- +1 yıl
Peki neden özgüvensiz insanlardan nefret ediyorsunuz. Onu yaşadıkları bu hale getirdiyse adamı mutlu edemez misiniz
+1 yılToplum ve aile
10 Yorumla
+1 yılDis gorunus
010 Yorumla- +1 yıl
aslında adam dış görünüşünü ilk başta beğenir fakat sizin gibiler o adamı çirkin tipsiz bok suratlı diye aşağılar özgüvenini kırar
- +1 yıl
Ben kimsenin tipine laf etmem ki kendi tipim o kdr iyi degol
- +1 yıl
aynaya tekrar bak o zaman. hem önceki sorularda bütün kızlar peşimde dedin bu yakışıklı olduğunun bir göstergesi değil mi işte?
- +1 yıl
Aynadan tipime bakinca kufur ederim tipimi begenmem beni m pesimdekiler sirf bolumum icin
- +1 yıl
ne bölümü
- +1 yıl
Insaat muh
- +1 yıl
allam ne alaka ı bölümle kızların senin peşinden koşması? basbayapı yakışıklı olduğun için koşuyolar
- +1 yıl
Olm yakisikli falan degilim off ben noye tipsiz bl gibi surat olarak goruyom kebdimi
- +1 yıl
gözlerin bozuk
- +1 yıl
Bozuk degil😒
+1 yılkişilik
01 Yorumla- +1 yıl
insanın kişiliği kendisini özgüvensiz yapmaz. ya insanlar yapar ya da dış görünüşü
+1 yılbende oyleyim...
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar