İyi bir iletişimin ilk kuralı: Saygı! Çevrenizdeki insanlarla iletişim kurarken, saygıya ne kadar önem verirsiniz?

İnsanlar, saygı duymadıkları ve saygı görmedikleri insanlarla iletişim kurmaktan kaçınırlar. İletişim saygı kökenlidir. İyi bir iletişim, saygı duymaktan geçer.

Çevrenizdeki insanlarla olan iletişiminizde, saygıya ne kadar önem verirsiniz?
İyi bir iletişimin ilk kuralı: Saygı! Çevrenizdeki insanlarla iletişim kurarken, saygıya ne kadar önem verirsiniz??
İyi bir iletişimin ilk kuralı: Saygı! Çevrenizdeki insanlarla iletişim kurarken, saygıya ne kadar önem verirsiniz?
Cevapla