Bu kız bu hakaretleri hakedecek ne yaptı?

Bu kız bu hakaretleri hakedecek ne yaptı?

Bu kıza facebookta yapılmayan hakaret kalmadı. Bugün cidden insanlığın bitmiş olduğunu anladım. Herkes niye bu kadar haset niye bu kadar kıskanç. Bu kız arkadaşımız Ege Üniversitesi Diş Hekimliğini bitirmiş. Yorumlarda zaten kocaya gidicek niye okumuş ki. Başörtüsü kokuyor bunların. Yüzünde bir kilo makyaj dinsiz k****. İşsiz kalacak boşuna seviniyor mal. Başörtülüler okullara alınmasın. Kendini pazarlıyor internette. Demişler ve yüzlerce beğeni almış bu yorumlar. Bu kadar kıskançlık neden ya. Hiç tanımıyorum bu arkadaşımızı ve kapalı biri değilim. Ama o kadar kapalı arkadaşım var ki tıp okuyanda var mühendislikte hemde dokuz eylül ve ege üniversitesinde Türkiye derecesiyle girmiş insanlar. Baba parasıyla da okumuyorlar insanlar müslüman ülkeyiz deyip müslüman olmadıklarını kanıtlıyorlar. bir kere daha yurtdışına taşınma isteğimde ne kadar haklı olduğumu anladım.
Bu kız bu hakaretleri hakedecek ne yaptı?
Cevapla