
Bu kıza facebookta yapılmayan hakaret kalmadı. Bugün cidden insanlığın bitmiş olduğunu anladım. Herkes niye bu kadar haset niye bu kadar kıskanç. Bu kız arkadaşımız Ege Üniversitesi Diş Hekimliğini bitirmiş. Yorumlarda zaten kocaya gidicek niye okumuş ki. Başörtüsü kokuyor bunların. Yüzünde bir kilo makyaj dinsiz k****. İşsiz kalacak boşuna seviniyor mal. Başörtülüler okullara alınmasın. Kendini pazarlıyor internette. Demişler ve yüzlerce beğeni almış bu yorumlar. Bu kadar kıskançlık neden ya. Hiç tanımıyorum bu arkadaşımızı ve kapalı biri değilim. Ama o kadar kapalı arkadaşım var ki tıp okuyanda var mühendislikte hemde dokuz eylül ve ege üniversitesinde Türkiye derecesiyle girmiş insanlar. Baba parasıyla da okumuyorlar insanlar müslüman ülkeyiz deyip müslüman olmadıklarını kanıtlıyorlar. bir kere daha yurtdışına taşınma isteğimde ne kadar haklı olduğumu anladım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar