Ben normalde Akdeniz kızıyım 😄 ama çocukluğumdan beri İzmir hayalim var ağustosta 19 olacağım. Anneme gel İzmir'e yerleşelim diyorum İzmir'de yaşamak zor diyor. Neden zor olsun?
Diyelim ki tek gittim ben aldığım asgari ücret maaş ile yaşayamam mi ki?
Çok lüks yerlerde de gözüm yok Muğla veya İzmir... Köylerin de bile yaşamayı çok istiyorum. Çünkü oranın o güzel havasını başka yerde bulamam ki..
Ben ilerde yaslanıp buzus buzuste olsam o İzmir'de yaşayacağım!
Diyelim ki tek gittim ben aldığım asgari ücret maaş ile yaşayamam mi ki?
Çok lüks yerlerde de gözüm yok Muğla veya İzmir... Köylerin de bile yaşamayı çok istiyorum. Çünkü oranın o güzel havasını başka yerde bulamam ki..
Ben ilerde yaslanıp buzus buzuste olsam o İzmir'de yaşayacağım!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar