İzmir'de yaşamak istiyorum ve herkes orada yaşayamazsın sen diyor?

Ben normalde Akdeniz kızıyım 😄 ama çocukluğumdan beri İzmir hayalim var ağustosta 19 olacağım. Anneme gel İzmir'e yerleşelim diyorum İzmir'de yaşamak zor diyor. Neden zor olsun?
Diyelim ki tek gittim ben aldığım asgari ücret maaş ile yaşayamam mi ki?
Çok lüks yerlerde de gözüm yok Muğla veya İzmir... Köylerin de bile yaşamayı çok istiyorum. Çünkü oranın o güzel havasını başka yerde bulamam ki..
Ben ilerde yaslanıp buzus buzuste olsam o İzmir'de yaşayacağım!
İzmir'de yaşamak istiyorum ve herkes orada yaşayamazsın sen diyor?
Cevapla