Bu yaşımdayım hala çizgi film izliyorum garip mi ?

en sevdiğiniz çizgi film ne ? benim tabiki tom ve jerry :) Tom jerry i yiyemiyor diye sinir olurdum küçükken :) Ama hala çizgi film izliyorum garip mi :) ? bana sevimli geliyor ama bilmiyorum :) Tabi anime falan izlemiyorum hala tom ve jerry sponge bob :)
Bu yaşımdayım hala çizgi film izliyorum garip mi ?
Cevapla