Çocukken başına taciz gibi kötü bir olay gelen var mı? Benim geldi lütfen zaman ayırıp okur musunuz?

Bu benim basima gelen kötü bir travma ve hayatım boyunca aklımdan çıkmadı ben 7 yaşlarındayken ilkokul 1. Sınıfa gidiyordum daha hiç birseyden anlamazken cok talihsiz bir olay yaşadım. Bahara yeni girmistik o zaman sınıf öğretmenimiz hasta olmuştu okula gelmemişti kimse yoktu hemen hemen okulda hiç öğretmenler yoktu müdür falanda yoktu şans ışte bende okulun bahçesinde gezindim durdum orta okula giden erkek öğrenciler benle dalga geçti aralarında gulusuyolardi ben onlardan kaçtım sınifima gittim sınıfta defterimi yirtmislardi hazır ogretmen de yok beni de sevmezlerdi dislarlardi o gun yakın arkadaşım da gelmemişti kızdım onlara defterimi yirtmayin diye bu sefer ayaklarının altında cignemislerdi sonra o defter paramparça olmuştu en sevdiğim defterimdi oturup ağladım sonra bana ne eziyetler ettiler bir bilseniz sınıfın en haylaz çocuğu beni yere itti düştüm kızlar etegimi açıp erkeklere gosterip güldüler kollarimdan tutup yerlerde suruklediler sonra ağlaya ağlaya ellerinden kurtulup kacmistim arka bahçede beni bekleyen süprizden habersiz tabi oraya saklanmak için gittim ardından o orta okullu çocuklar geldi boyları uzun geliyordu kafamı kaldırıp bakiyodum sonra baktım bizim siniftakiler de geldi ardından sarışın uzun boylu bir oglan sacimdan tutup yüzüstü yere atti beni digerleri uzeremi soydu ağlayarak yapmayın dedim biri ağzmi kapattı sesim hiç cikmadi bizim sıniftakilerde izleyip güluyordu bana naptiklarini bile anlamiyordum büyüdükçe anladım ki o pis elleriyle çocuk bedenime sahip olmaya calismslar ama hatırladığım kadariyla cinsel birleşme temas olmadi yapmak istediler ama yapamadilar çok agladm canım çıktı orda yerlerde avuç iclerim dizlerim paramparça oldu dudagm patladı ama kimse sesimi duymadı bu yasima kadar da kimse bilmedi. Şimdi bana deli derler tuhaf biri gibi gelirim insanlara benm ne yaşadığımı nerden bilecekler ki... Nasıl bunu unutucam ben?
Çocukken başına taciz gibi kötü bir olay gelen var mı? Benim geldi lütfen zaman ayırıp okur musunuz?
Cevapla