Bu benim basima gelen kötü bir travma ve hayatım boyunca aklımdan çıkmadı ben 7 yaşlarındayken ilkokul 1. Sınıfa gidiyordum daha hiç birseyden anlamazken cok talihsiz bir olay yaşadım. Bahara yeni girmistik o zaman sınıf öğretmenimiz hasta olmuştu okula gelmemişti kimse yoktu hemen hemen okulda hiç öğretmenler yoktu müdür falanda yoktu şans ışte bende okulun bahçesinde gezindim durdum orta okula giden erkek öğrenciler benle dalga geçti aralarında gulusuyolardi ben onlardan kaçtım sınifima gittim sınıfta defterimi yirtmislardi hazır ogretmen de yok beni de sevmezlerdi dislarlardi o gun yakın arkadaşım da gelmemişti kızdım onlara defterimi yirtmayin diye bu sefer ayaklarının altında cignemislerdi sonra o defter paramparça olmuştu en sevdiğim defterimdi oturup ağladım sonra bana ne eziyetler ettiler bir bilseniz sınıfın en haylaz çocuğu beni yere itti düştüm kızlar etegimi açıp erkeklere gosterip güldüler kollarimdan tutup yerlerde suruklediler sonra ağlaya ağlaya ellerinden kurtulup kacmistim arka bahçede beni bekleyen süprizden habersiz tabi oraya saklanmak için gittim ardından o orta okullu çocuklar geldi boyları uzun geliyordu kafamı kaldırıp bakiyodum sonra baktım bizim siniftakiler de geldi ardından sarışın uzun boylu bir oglan sacimdan tutup yüzüstü yere atti beni digerleri uzeremi soydu ağlayarak yapmayın dedim biri ağzmi kapattı sesim hiç cikmadi bizim sıniftakilerde izleyip güluyordu bana naptiklarini bile anlamiyordum büyüdükçe anladım ki o pis elleriyle çocuk bedenime sahip olmaya calismslar ama hatırladığım kadariyla cinsel birleşme temas olmadi yapmak istediler ama yapamadilar çok agladm canım çıktı orda yerlerde avuç iclerim dizlerim paramparça oldu dudagm patladı ama kimse sesimi duymadı bu yasima kadar da kimse bilmedi. Şimdi bana deli derler tuhaf biri gibi gelirim insanlara benm ne yaşadığımı nerden bilecekler ki... Nasıl bunu unutucam ben?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLise sona gidiyordum o zamanlar daha çok yeni sayılır 2 sene evvel işte. Annemin halasıgildeydik annemin diğer halasıda hemen evin yanındaki evde oturuyordu. Bana dedilerki sen git bizde geliyoruz arkandan. Ben gittim annemin halasının kocası denen haysizyetsiz açtı kapıyı. Ve bu adam ailenin en sevilen adamıdır bu arada herkes ona gözü kapalı güvenir. Hosgeldin kızım dedi tokalaştık tam elimi çekecekken neden hiç gelmiyorsun özletiyorsun dedi bana bir anda sonra bir anda kendine çekti ve öpmeye çalıştı ben o an yaşadıgım yıkımı anlatamam ağzım bıçak kesildi sanki. üzerimden kaynar sular çekildi kendimi çektim 'anne' diye bağırdım. gir içeri dedi. girmicem dedim. annemin yanına gittim ama o an ne anneme ne diğerlerine anlatamazdım çünkü o adama o kadar güveniyorlardıki beni suçlarlardı. sonra herkes o serefsiz adamın evine gitti ben giremedim babam geldi nerdesin dye cagırdı mecbur girdim o eve ama aptal gibiyim gözlerim kan çanağı. adam yüzüme bakamıyor. sonra eve gidelim dedim. eve gelir gelmez anneme hıçkıra hıçkıra ağlayrak bunu anlattım. annem de ağladı benimle o kadar korktuki. ne okula gidebildim ertesi gün hüngür hüngür ağladım bütün gün. babama söylesem öldürürdü o adamı onada hiçbişey diyemedim ama bu olay trava olarak kaldı bende.
01 Yorumla
Soran+1 yılSanada geçmiş olsun 😞
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah yardımcın olsun çok berbat bir durumda tabi bir insanda düşünmeden edemiyor müdürün öğretmenin bile olmadığı okul neden açık öğrencinin orda ne işi var bu okulda Hademe kantinci bile mi yok dağ başı mi burası o kadar sesi kimse duymuyor ailen Sana ne oldu diye sormadımı sen olanı biteni anlatmadin mi sen o çocuk aklına bunun taciz olduğunun farkında bile değilken Ailene bunun taciz olduğunun farkına varamadimi sen tekrar o okula nasıl gidebildin kafa karıştırıcı
11 Yorumla
Soran+1 yılOrdan kısa süre sonra ayrildik gittik zaten
+1 yılonu unutmayacaksın illakı zaman zaman aklına gelecektir sadece takmamaya özen göstermelisin takarsan daha çok büyür yani hatırına gelince kendini bir işe odakla onunla uğraş sakın boş kalma kalırsan kafanı öğütür o yaşadıkların bende pek akıllı biri olduğumu söyleyemem ama arada deli olmak lazım istismara maruz kalmadım belki ama ve söylediklerinde birbirini tutmaayn şey var oda hem heryerin paramparça oldu hemde ailen farkına varmadımı yani? hiç sormadımı sana kızım noldu diye?
019 Yorumla
Soran+1 yılAilem kavga sandı geldi okula tartıştı gitti
- +1 yıl
p3ki üsste yazdıklarıma ne diyon?
Soran+1 yılNe diyim ki
- +1 yıl
bir dene bence denemeyi düşünüyormusun sence işe yararmı yarayacğını düşünüyormusun
Soran+1 yılDenemek istemiyorum desem hiç birşey unutturmaz bunu bana
- +1 yıl
namaz kıl o zama nne diyim daha
Soran+1 yılKiliyorum zaten
- +1 yıl
faydası olmuyormu? en zor anımda bile çok faydası oldu
Soran+1 yılOluyor olmaz mı
- +1 yıl
peki yani şunumu merak edip kendini yiyip bitiriyorsun acaba o zaman sana birşey olmuşmudur ve evleneceğin kişi bunun hakkında ne düşünür diye yani ne geçiyor aklında tam olarak onla iligli?
Soran+1 yılBunu düşünüyorum çok kez sonra düşündükçe deli olacak gibi oluyorum
- +1 yıl
bu tarz yalanlar söyleyip erkekleri kandıran kadınlar var maalesef ve buda bir güvensizliğe sebebiyet veriyor doktora gitmeyi deneyebilirsin bununla ilgili sorunu merak ediyorsan bence
Soran+1 yılAma hatırladığım kadarıyla olmadı öyle birşey ona izin vermedim bir şekilde kacmistim
- +1 yıl
o zaman neden problem yapıyorsun bence yapıyorsun çünkü emin değilsin emin olmak için cesearetini topla ve yap dediğimi kendini rahatlat en azından
- +1 yıl
artı gerçekten seven biriyse anlayışla karşılayabilir yani
Soran+1 yılBelli olmaz ki o
- +1 yıl
evet belli olmaz katılıyorum ama dediğim gibi bunu birşekilde öğren ve için rahatlarsa bu olayı kimseye anlatmak zorunda kalmazsın birdaha yok için rahatlamazsa birşekilde inanması lazım seven kişinin ne bileyim ben bile inandım yani
Soran+1 yılSagolasin ters bişey yok hepsi buydu yani kimisi demis ki okulda kimsenin ruhu duymadı mı duymadı ulan napiyim duymadı ne diyim daha
- +1 yıl
hayır mümkün yani sende sağol yardımcı olabildiysem ne mutlu bana umarım mutlu olursun hayatta hep son anına kadar son andada
+1 yılÜzülme ya yapanların yanına kalmaz can yakan canının yanacağı günü beklesin hz ali
cehennemde odun yoktur herkes kendi ateşini götürür hz ali
seni çok iyi anlıyorum böyle birkez düşmüş dertli yaraları olan insanların inci gibi kalpleri vardır kendimde bu yaşta çok şey yaşadım hamdolsun kimsenin canını yakmadım inşallah iyi birini bulursun selametle31 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağolun Allah razı olsun
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
15Cevap
+1 yılBen Taciz değilde Daha çok İlk okulda Zorbalık görürdüm Defterlerime Her teneffüs Dışarı çıktığımda Tehdit sözleri yazarlardı Hocama Söylerdim İlgilenmedi bile.
Lise zamanımda Taciz olayı yaşadım
Lise 1. Sınıfa giderken pandemi dönemiydi 1 hafta Sınava Girmek için gidip gelmiştim Kantinde Biriyle Çarpışmıştım O günden sonra sınavımın biteceği güne Kadar gördüğü yerlerde Sözlü tacizde bulunurdu" pşt" falan derdi Tesettürlü bir kızım ilgi çekici bir yanımda yok! okulun son günü de bir sınava girip çıkacaktım sabah saat 8:40 civarlarında sınavım bitti Okuldan çıktım evime doğru giderken ıssız bir yerdi yürürken Beni takip ettiğini fark ettim yanımdan geçerken Yanıma Gelip Dokunmaya Falan Çalıştı büyük ihtimal Onun niyeti zaten Farklı bir şeydi Bağırarak yanından Uzaklaşmıştım koşarak ağlayarak. Gerçekten bir kız için çok zor bir durum karşı cins genel Olarak Güç konusunda Bizden güçlüler ve bunu kimi sapıklar egosunu tatmin etmek için maalesef biz kızların çocukların üzerinde kullanıyorlar Halbu ki Ne kadar Ayıp ve Aşağılık bir şey. Bende Aynı kimseye Anlatamadım Sözlüm biliyor Sadece oda Rabbim Razı olsun Beni kendine çok güvendirdi Ondan başkasına Güvenemiyorum. Konuyuda Açtırmıyorum Geçmişte kaldı unut gitsin Sende Sıkma Canını Ben Senin yanında Güvende hissediyorum falan Diyorum o şekilde Unutmaya çalışıyorum.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılunutamassın psikoloğda unutturmaz hatırlayarak yaşıycak ve biirleriyle dertleşerek bu acını dağıtacaksın benimde başıma geldi 8 yaşında tecavuze uğradım hereksten sakaldım ve nefret ettim insanlardan asosyal utangaç büyüüdm işte :(
23 Yorumla
Soran+1 yılYa bu dünya ne kadar iğrenç Allah hepsini kahretsin ya. Sana da geçmiş olsun üzüldüm..
- +1 yıl
Allah razı olsun napaarsın biz gibi olan ve bizden beter olan hayatlar var güvendiği aileden biirlerinin kötü şeylerine alet olan böyle insanların Allah belasını versin ama adalet öteki tarafa kalıyor olan oluyor
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun
+1 yılAyy benim gibisin. İnsanlara tuhaf geliyorsun. Bir çete gibi bir şey yüzünden senelerce eziyet çektik ve üzerine onlar tarafından tecavüze uğradık. Üzücü bi' olay kimseye anlatamamak falan. Tek değildim ve diğerleri anlatabilirken aileden dolayı ben anlatamadım. İçimde kaldı öyle, birkaç kişi dışında kimse bilmiyor. Sevgilim falan var o da biliyor düşün. :'(
14 Yorumla
Soran+1 yılBen anlatamadim anlatmam da insanlar da anlamaz zaten biliyorum
Soran+1 yılBaksana neler sacmaliyorlar şuraya yaziyim rahatlarim belki dedim yok olmadı
- +1 yıl
İçini dökmek ister misin?
- +1 yıl
Özelden konuşalım aynı şeyleri hemen hemen yaşamışız sonuçta
+1 yılO çıkmıyor. Kimseye anlatamıyorsun ama hep seninle. Uçkuruna düşkün bir takım piçler yüzünden çocukluğun mahvoluyor.
12 Yorumla
Soran+1 yılMalesef öyle..
- +1 yıl
Sende mi yaşadın?
Benim değil ama erkek bir arkadaşım 9-10 yaşlarında misafirlikte kendisinden yaşça büyük bir kızın tacizine uğramış. Lavaboya girince arkadasından gelip cinsel organına bakmak istemiş o da anlamadığı için göstermiş dokunmasına da izin vermiş. Kız çok uzun süre sertçe onu eliyle tatmin etmeye çalışmış yarım saat kadar arkadaşım beni boşaltmaya çalışıyordu galiba demişti bu sırada vücuduna da dokunmuş. Fazla sert ve hızlı davranınca da canı yanmış. Oyun olmadığını o zaman anlamış. Hayatımın en uzun yarım saatiydi demişti bana. Ailesine de söyleyememiş korkudan. Pipisi hep tahriş olmuş ve kıpkırmızıymış. Kıza acıyo demiş ama pek umursamamış o da. Birkaç gün kendi kendine iyileştirmeye çalışmış soğuk suyla. Kendisi şu an kapı kilitleyemeden lavaboya giremiyor. Karşı cinse karşı da oldukça güvensiz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok üzüldüm 😔 20 yasindayjm ve tam ergenliğe yeni girmisken ayni şeyi ben de yasadim 15 yasindaydim 😥 Allah islah etsin o canileri belasini versin inşallah 😓
15 Yorumla
Soran+1 yılYaa nedir bu ya ne kadar çok bu duruma maruz kalan insanlar varmış bazılarına inat iyiki paylasmişim yalnız olmadigimi öğrenmiş oldum sanada geçmiş olsun senin cok zaman geçmemiş şimdi psikolojik açıdan nasılsın
Cevap sahibi+1 yılBerbat. Kimseye birşey anlatamiyorsun ki bide o iğrenç insan evliydi tanidgim aileminde tanidigi biriydi taciz diyip geçmeyin bekaret duruyor olsada psikolojimize tecavüz ettiler.
Soran+1 yılAynen öyle o korku dolu anlar asla çıkmaz akıldan ya benim o yaslarda yaşadığım tek o değildi o sınıf bana sürekli eziyetler ederdi zaten bu onların yaptığı en kotusuydü. Anne beni okula gönderme diye aglardim berbat bir okuldu ama ne ananın ne babanın umrundayiz tabi o zaman... Böyle şeylere maruz kalan çocuklar ailenin ilgisizliğinden birazda nasıl olsa sahip çıkanı yok diye insanlar bunu fırsat biliyor.
Cevap sahibi+1 yılVe bunu erkekler hic bir zaman anlayamayacaklar.
Soran+1 yılAnlamazlar.
- Aile & Toplum konusunda 642 cevap paylaştı.
+1 yılhay anasını gelse bunu bana inandır Şırnak'ta mı okudun
11 Yorumla
Soran+1 yılHayır bu olay batıda oldu
Amerika da elektrikli sandalyeyle idam var. Türkiye ye de lazım.
20 YorumlaOkul belgrad ormanının içinde miydi?
Kimse mi duymadı görmedi yav
Ayrıca ne iğrenç pis zihniyetli insanlar varmış daha o yaşta11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle denebilir aynen öyle bir okuldu
+1 yılmaalesef unutmak diye birşey yoktur. büyük geçmiş olsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılSağolun
+1 yılbence bir psikoloğa git.
gercekten çok srefsiz insanlar var. ben birşey diyemiyorum şu an01 Yorumla
Soran+1 yılGittim ama ne fayda verdiği ilaçlar sersemleştiriyor unutturmuyor ki
+1 yılO kadar değilde bende yaşamıştım. Yeap deli diyolar dengesizim vs ama mutluyum böyle
017 Yorumla- +1 yıl
Sen nasil yasadin anlatirmisin
- +1 yıl
----
Soran+1 yılNe yaşadın
- +1 yıl
6. Sınıf, öğretmen, 10. Sınıf eski erkek arkadaş, 11. Sınıf kafe çalışanı dayı
- +1 yıl
neler oluyor bu ülkede amg
- +1 yıl
Bunlarmi taciz etti sana
Soran+1 yılTaciz mi
- +1 yıl
Yes, biri tecavüz
- +1 yıl
Bozdu seni yani
- +1 yıl
ulan 15 dakika önceye kadar keyfim yerindeydi kötü oldum amg
Soran+1 yılAllahindan bulsunlar o. . c.
- +1 yıl
Bozdu ne ya ne kadar iğrenç bir kelime
- +1 yıl
Sinirden dedimya kusura bakma sahip oldular yani sana
- +1 yıl
@Gizlinshaja sus la konuştukça batıyosun
- +1 yıl
Omg, daha fazla kalamıcam burda
- +1 yıl
@Kürşathann99 sanane
- +1 yıl
şunu engelle gitmeden
Lan nasıl bir serefsizlikle yazılmış bir hikaye kesin chpli lan böyle birşey olabilirmi Türkiye lan burası bir okulda ona izin verirlermi hangi okulda gördünüz lan bunu serefsizin uydurdugu hikayeye bak dovduler de anlarım tacizmiş bilmem neymiş lan yürü. Zaten yaşadığın hayattan belli suna bak ilkokulmus lan nasıl bir o'rospu zihniyet bunu yazabilir ya😡
04 Yorumla
Soran+1 yılSacmalamayi kesin ya
Soran+1 yılYazdigima pişman ettiniz
Soran+1 yılBak ışte bu yüzden anlatmadim kimseye bizzat yaşadım bunu ötesi yok Allah yukarda biliyor bana ne eziyetler edildiğini size inandiracak gucum yok
+1 yılkardeşim bu unutulmaz senin hayatında hep karşına çıkar takıntılı saplantılı biri değilsen atlatirsin sadece
04 Yorumla
Soran+1 yılMalesef hiç unutmadım psikoloğa bile anlatmadim buraya yazma sebebim okullar bile güvenli değil herkes bilgilensin diye bu taciz olayları eskidende vardi ve hala var benim gibi cocuklar olabilir ve böyle travma yaşayan bir sürü insan..
- +1 yıl
geçmiş olsun tekrardan bence psikologa anlat yardım etsin
Soran+1 yılPsikolog ne yardimi yapabilir geçen zamanı telafi edip o olanları hiç yaşanmamış hale getirebilir mi
- +1 yıl
getiremez ama değiştirir seni
geçmiş olsun, zor cidden. üzüldüm :(
14 Yorumla
Soran+1 yılSagolasin
Soran+1 yılSağol Allah razı olsun düşünmen yeter
+1 yılUnutamazsın içinde hep bir acı olarak kalıyor
14 Yorumla- +1 yıl
Sanadami oldu ay
- +1 yıl
Üstünde durnaya gerek yok
- +1 yıl
Nasil oldu peki
Soran+1 yılBir çok insan olduğunu ve utandigi için anlatamadığını biliyorum
+1 yılÇok üzücü geçmiş olsun cidden kötü oldum birden
12 Yorumla
Soran+1 yılSagolasin
- +1 yıl
Geçmişe takılı kalıp o anları tekrar tekrar yaşama tavsiyem
+1 yılyok artık bu ne ya
03 Yorumla
Soran+1 yılBu işte
- +1 yıl
okulda hemen hemen hiç bir öğretmen yoktu müdürde yoktu siz neden okula gittiniz neden geri gelmediniz okulda o kadar çocuk ve dediğine göre bir iki tane öğretmen hiçmi görmedi duymadı görenler hiçmi ağzından birşey kaçırmadı
Soran+1 yılYa bak okulun arka bahçesi okulun dışı ve ora okula ait değil sacma sapan bir okuldu ışte bende bilmiyorum tam hatırlamıyorum herşeyi bana yapilanlar net ama
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa canım benim ya bende üzüldüm şimdi 😭😖😖😩
Benimde başıma çok çok kötü şeyler geldi00 Yorumlanerede geçti bu olay kardeş
08 Yorumla
Soran+1 yılÇok adi bir il adi bir semt ve adi bir okulda
Soran+1 yılAdres vermesek oranin adını bile anmak istemiyorum
Soran+1 yılPolismisiniz napcaksiniz araştırıp onlara ceza mi vereceksiniz neden soruyosunuz neden?
Soran+1 yılNolursa olsun bana yardimci olamazsınız
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi kaç yaşındasın etkisi hala var mi?
04 Yorumla
Soran+1 yıl25 yaşındayım sence?
Cevap sahibi+1 yılbir arkadasina anlat istersen iyi gelir belki icinden cikar olayin kotuluk derecesi duser en azindan olayi unatamazsin ama rahatlarsin
Soran+1 yılNe anlatcam ya bu dünya öyle bir dünya olmus ki bunu uzerimde koz olarak kullanırlar dost most arkadaş yok
Cevap sahibi+1 yılsana iyi gelecekse dinleyebilirim seni
+1 yılİyi olmuş
02 Yorumla- +1 yıl
@animes s*iktir buna indandin mi mk
+1 yılSen nerde baktin Bu filmi yahu
08 Yorumla
Soran+1 yılO filimde ben oynadım
- +1 yıl
Hadi canim sende... Git ilgi alicaksin... ona buna catma
Soran+1 yılSende onun bunun paylaşımı üzerinden prim yapmaya çalışma işin aslını astarini sen ne bilcen sen ne bilcen bu dünyanın bu kadar kötü olduğunu erkeksiniz siz zaten bu dünya sizin kadınlar buna maruz kalsa film senaryo deli şizofren deyin kapatın üstünü..
- +1 yıl
çok agladm canım çıktı orda yerlerde avuç iclerim dizlerim paramparça oldu dudagm patladı ama kimse sesimi duymadı bu yasima kadar da kimse bilmedi. Annen Baban sormadi mi Niye dizlerin parcalandi... ? Yok grup halinde taciz edilmiste.. geri zakeli sey.. SIrf ilgi almak icin.. millet d edicekki ah canim falan filan
Soran+1 yılYa sen ne diyosun aile yaşantımı ne biliyosun benim ailem ailemiydi sanıyosun babam ıçki içip hepimizi döven biriydi annem dayak yemekten kafasını kaldıramazdı dizim yara olmuş dudagim patlamış onların ruhu duyarmiydi saniyosun sen ne bileceksin ki ne bilcen sen kurcalamaya calisma uğraşma zihniyeti bozuk insan iyi dinle o defter için niye aglamistim o kadar biliyo musun o neden benim en sevdıgim defterimdi bıliyo musun bir tane defterim vardi onda tüm dersleri yazardim bakkal defterinden farksizdı ikinciside oydu temiz ve güzel defterim ona hic birsey yazip kullanmadım kıyamadim ailem bana almadığı için üst komsumuzun kızı vermişti üzerinde en sevdiğim çizgi film karakteri vardı ama sen ne bileceksin...
- +1 yıl
Cok Turk filmi bakmissin Sen gülum 😂
Soran+1 yılGeç dalgani sana hayat tırı vırı belli
- +1 yıl
😌😎😎😎
Gizli Üye(36-45)+1 yılDoğru ise üzüldüm
00 YorumlaPsikoloğa git.
01 Yorumla
Soran+1 yılGittim
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Çocukken başına taciz gibi kötü bir olay gelen var mı? Benim geldi lütfen zaman ayırıp okur musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar