Arkanızdan her konuşulanı duymak ister miydiniz? Düşündüm de arkamdan iyi kötü konuşan birçok insan vardır. Sevdiğim ya da sevmediğim. Hepsini duysam sanırım etrafımda kimse kalmazdı. Yine de isterdim ama duymayı. Peki ya siz ister miydiniz? Adınızın geçtiği tüm konuşmaları duymayı ve kimin tarafından yapıldığını?
Pek önemsemem insanların arkamdan konuştuklarını. Mesela senin bile (Bile derken hiç tartışmadık) gelip arkamdan konuştuğunu söyleyenler oldu. Gelip sana söylemedim bile :D
Sen onun arkasından ya da o senin arkandan ne konuşmuş olabilir ve bunu kim gelip size anlatmış olabilir. Site sakinlerinin takıldığı bir mekan var da bana söylemiyosanız çok darılırım
Evet isterim. Surekli degil ama bir sureligine. Insanlarin hakkimda ne dusunduklerini olumlu olumsuz ogrenir ona gore kendimi duzeltir eksiklerimi bilirdim
Ben isterdim. Daha oncede bir kere arkamdqn konusulani kulagimla duydum. Allahtan iyi seyler soylemislerdi Ama kotu konusurlarsa onu duymak kotu bisey olsada en azindan dostunu dusmanini bilirsin
En İyi Cevaplar