Meğer herkes beni dayımın oğluna yakıştırıyormuş, şimdi ne yapmalı?

yaşadığım onca kalp kirikliği vs.. artık aşk falan istemiyorum gerçekten çünkü verdiğim değerin karşılığını görmedim hepte olıcak insanlarla yaşadım bunu.. artık beni anlayan birini istiyorum çevremde öyle biri var temiz aile çocuğu denir ya ölee yıllardır tanırım hep efendi işten eve evden ise yakışıklıda sorun şu ki o ben dayımın oğlu benim adım geçtiğinde hep bocalıyormuş birbirimize geçmişlerimizi anlattık 7 yıl sonra ilk defa bi araya geldik kimseye söylemeyemedim ama içimden geçti keşke dayıminoğlu olmasaydı die etkilemişti beni o sıra yeni bi ilişkinden çıkmama rağmen çekmişi bişi ona beni aradan 6 ay geçti evlerimize döndük dün gece meğerse beni herkez ona yakıştırıyormuş yengem dayım annem bile şimdi ne yapmalı konuşmalı mıyım dayımin oğlu bana çok terstı böle bişi yaa büyük konuştum ilerde sorun olur mu akrabayiz sonuçta ama o gerçekten güvenilir biri..
Meğer herkes beni dayımın oğluna yakıştırıyormuş, şimdi ne yapmalı?
Cevapla